"אני מדבר עם ערן לוי – אתערב בכדי למנוע פערים כספיים"

אחר התיקו הביתי המאכזב מול הפועל ראשון לציון בעפולה מבינים שללא חיזוק הקבוצה לא תשרוד בליגה הלאומית. ערן לוי יוכל להצטרף לפני ינואר בשל היותו שחקן חופשי. מאת: אמיר גולדברג

על פתיחת העונה הנוראית בלשון המעטה של הפועל עפולה נאמרו ונכתבו כבר לא מעט מילים. שלושה מאמנים כבר הספיקו לעמוד על הקווים בבירת העמק העונה ואין חדש תחת השמש.
לעת עתה שלומי דורה באמת נראה האיש המתאים לנווט את הספינה השוקעת של עפולה אל עבר חוף מבטחים ומאז שהגיע הקבוצה משחקת טוב אבל גם זה לא מספיק תמיד בשביל לנצח. בקבוצה טענו כי זה כבר שני משחקים רצופים שהשופטים פוסלים לקבוצתו שערים חוקיים שהותירו את הקבוצה עמוק במקום האחרון בטבלה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בקבוצה יודעים שבלי שחקני רכש נוספים יהיה קשה לשרוד בליגה ואחד השמות החמים להצטרף לסגל הקבוצה הוא ערן לוי. לוי שאת העונה שעברה העביר בירושלים (תחילת עונה בבית"ר וסוף עונה בקטמון) לא שיחק כלל העונה אך בקבוצה יודעים שבמידה ויגיע השחקן יתרום מניסיונו האישי, מיכולתו ומהבנת המשחק הנהדרת שלו.
בין דורה ולוי יש קשר חם ואם ההנהלה וערן לוי יגיעו לסיכום הוא יצטרף לעפולה עוד לפני חודש ינואר מכיוון שמדובר בשחקן חופשי. הפועל עפולה תצא לפגרת שזרוע בת שבועיים ומיד אחריה תשחק בחוץ מול בני סכנין.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|