"אני גאה להפעיל את 'סימפלקס' בעיר הולדתי עפולה, ולהגשים את חלומי"

ראש העיר אבי אלקבץ חנך את משרדי חברת התוכנה הראשונה בעפולה הממוקמים במרכז החדש "Afula Tech" . החברה מתמחה בבניית מנועי הזמנות ואתרי מסחר אלקטרוני לבתי מלון בארץ ובעולם. החברה היא בבעלותו של היזם ובן העיר יניב מאירוב

חברת ההייטק "סימפלקס", בבעלותו של היזם ובן העיר יניב מאירוב, המתמחה בבניית מנועי הזמנות ואתרי מסחר אלקטרוני לבתי מלון בארץ ובעולם פתחה בשעה טובה משרדים במרכז החדש "Afula Tech" שהקמתו הסתיימה לאחרונה בקריית ההיי-טק (C2) בעפולה.
עד כה הייתה ממוקמת חברת "סימפלקס", בעיר נשר שם פעלה במשך 15 שנים ומיד עם אכלוס המבנה החדש בעפולה העתיקה החברה את פעילותה לעפולה והפכה לחברת התוכנה הראשונה שהצטרפה לחברות היי-טק ופיתוח חלוציות כגון סופלנט שמתמחה בהאגטק וחקלאות חכמה וכן ל'האבים' ‏ומרכזי "אופן ספייס" (חללי עבודה משותפים ליזמים וחברת הזנק צעירות) כגון ה"האב" שהקימה עיריית עפולה ומנהלת החברה הכלכלית של העירייה, ""Hub Valley ואחרים ההולכים ומוקמים אט אט בעפולה. "זהו כבוד גדול עבורי להעביר את החברה לעפולה לאחר 15 שנה שהייתה ממוקמת בנשר. יש חשיבות רבה לתעסוקת אנשי הייטק אצלנו מהעיר ומהסביבה. יש כאן כוח אדם איכותי ביותר שנוסע רובו למרכז והשאיפה היא לאפשר לו תעסוקה גם כאן בעפולה. אני בטוח שבקרוב יגיעו חברות נוספות אשר יאפשרו לתושבי העמק לעבוד בתחום הטכנולוגי קרוב לבית"/
כיום מנהלת "סימפלקס" תוכנה ביותר מ-470 בתי מלון ברחבי העולם, ומחציתם בשוק הישראלי בחברות המלונאות הגדולות ביותר בארץ. ראש העיר אבי אלקבץ, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, מבקרת העירייה רו"ח עינב פרץ וחבר המועצה עדיאל אילוז קיימו השבוע סיור ראשון במשרדי החברה החדשים והתרשמו מצוות העובדים הגדול, מהחדשנות המאפיינת את החברה, מניהולה ומהפוטנציאל הרב הטמון בה.
בסיום הסיור הזמין מאירוב את ראש העיר אלקבץ לקבוע מזוזה במקום והשניים סיכמו כי בקרוב יהיו שיתופי פעולה בין החברה לעירייה בתחום החינוך, וישובצו תלמידים מצטיינים בתוכנית מיוחדת אשר תכשיר אותם לעבודה בהייטק בעתיד.
מאירוב הודה לראש העיר ולעריית עפולה על הסיוע בקליטת החברה בעיר וסיים ואמר "אני גאה להפעיל את 'סימפלקס' בעיר הולדתי, ולהגשים את חלומי בעפולה".