אנחנו על המפה: ועכשיו גם בספר

לצד הרצל ובן גוריון, טל ברודי הוא הספורטאי הראשון שנרשם בספר הזהב של קק"ל. אלעזר הרשקוביץ מהיישוב שמשית שבעמק יזרעאל, היה זה שהזמין אותו להירשם בספר לאור הישגיו. צילום: חיים ורסנו, מערך הסברה קק"ל

לראשונה בהיסטוריה של ישראל, ולצד חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל וראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, הספורטאי האגדי טל ברודי נרשם בספר הזהב של קק"ל.
ברודי, ציוני, שעשה עלייה לישראל מתוך שליחות, זוכה פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה וכמובן מי שזכור כמוביל של קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל לזכייה בגביע אירופה לאלופות ב- 1977, הוא הספורטאי הראשון שירשם בספר הזהב של קק"ל.
ספר הזהב הינו ספר בו רשומים מגדולי המנהיגים והמשפיעים המשמעותיים בהיסטוריה של ישראל ונחשב כמעמד של כבוד. לספרי הזהב ערך היסטורי ומורשתי רב לישראל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בטקס מרגש שנערך באנדרטת יד קנדי, חתם טל ברודי בספר הזהב יחד עם קליגרף ייעודי, והצטרף להיסטוריה של ישראל. ברודי הוא הידוען הראשון שחותם בספר, אחריו יחתמו ידוענים נוספים. ברודי מצטרף לשרשרת הדורות של משפיעים ומנהיגים שהשאירו חותמם על ההיסטוריה של ישראל והחברה הישראלית, ותרמו לפיתוחה הציוני, הרשומים בספר הזהב של קק"ל.
מנהל תחום ספרי הכבוד ופרויקטים מותרמים בקק"ל, אלעזר הרשקוביץ מהיישוב שמשית שבעמק יזרעאל, היה זה שהזמין אותו להירשם בספר לאור הישגיו הספורטיביים ותרומתו למדינה. במעמד הטקס העניק לו הרשקוביץ  תעודה למזכרת.