טרגדיה במושב פרזון בגלבוע: "אנחנו נפרדים מגבי בכאב חד ועצום"

תושבי מושב פרזון בגלבוע נפרדו בשבוע שעבר בתדהמה ועצב רב מגבי אליהו שנהרג בתאונת אופנוע טראגית. "גבי, אתה שייך לאלוהים והוא ייהנה ממך, כפי שאנחנו נהנו ממך. החיים מלאים חבטות, אך נדמה שספגנו את הקשה שבהן – ברגע בו הלכת מאיתנו", ספד לו גיסו יוסי כהן. צילום: באדיבות המשפחה

ביום רביעי שעבר נהרג גבי אליהו, תושב מושב פרזון שבגלבוע בתאונת אופנוע עצמית בכביש 92- סמוך לצומת עין גב, בעת שנסע לאזור רמת הגולן, במטרה לתקן כלי באחד הקיבוצים. מותו של אליהו, נקבע במקום, כך נכתב בהודעת המשטרה.
ההודעה על הטרגדיה הותירה את תושבי המושב שבגלבוע המומים ומאות מנחמים פקדו בשבוע האחרון את בית המשפחה. אליהו ז"ל, בן 51 במותו, היה נשוי לסיגל ואב לשלושה. לאליהו היה משק ובית מלאכה במושב שהתמחה במקצועיות רבה בתיקון כלים חקלאיים למכסחות דשא וחקלאות. לקוחות רבים מכל רחבי העמק והצפון, כולל רמת הגולן פקדו את בית המלאכה ונעזרו באליהו, שהיה איש מקצוע מוערך, ושלא השיב מעולם ריקם את פניהם של כל אדם באשר הוא, כך סיפרו בני משפחתו.

זירת התאונה הטרגית. צילום: דוברות המשטרה
זירת התאונה הטרגית. צילום: דוברות המשטרה

"גבי היה איש משפחה למופת", סיפר בכאב רב גיסו יוסי כהן, "הוא קיבל את כולם כאשר תמיד חיוך היה נסוך על פניו. קשה לנו בכלל לדבר עליו בלשון עבר והחלל שהוא הותיר קשה מנשוא. המשפחה הייתה תמיד בראש סדר העדיפות שלו, הוא היה מסור בצורה יוצאת דופן לילדיו ואהוב בכלל על כל הבריות. למרות שבעשור האחרון הוא נפרד מהוריו ואחיו, הוא המשיך לחייך ולגלות אופטימיות. חברי המושב ואנשים מכל האזור מתקשים להאמין לטרגדיה והאסון שפקד אותנו. מאות אנשים הגיעו השבוע לבית המשפחה האבלה והתקשו להסתיר את כאבם הגדול. גם להלוויה שלו שנערכה בבית העלמין נחלת יצחק ביישוב גן נר הגיעו מאות אנשים שליוו אותו בדרכו האחרונה ולא יכלו שלא לבכות על האובדן הזה. זה כלל גם את רב המושב, הרב שאול שגבי היה פוקד את בית הכנסת שלו. הוא סיפר כמה גבי היה אציל נפש ודמות מיוחדת במינה, כזו שראויה לכל הוקרה והערכה. אנחנו נפרדים מגבי שלנו בכאב חד ועצום, וחיינו לא ישובו להיות כפי שהיו עד עכשיו. אני יכול להבטיח שלמרות האסון הזה אהבתנו אליו לא תפחת לעולם", סיכם כהן.