"אנחנו נחושים למגר את המגפה"

ח"כ אופיר כץ וראשי הרשויות באזור ליוו בשבוע שעבר את שר הבריאות שהגיע לסיור במתחמי החיסונים של "מכבי" בעפולה, בית שאן ונוף הגליל. צילום: מכבי

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, מלווה בח"כ אופיר כץ וראש לשכת השר קובי צורף, הגיע בתחילת שבוע שעבר לסיור במתחמי החיסונים של מכבי בנוף הגליל, עפולה ובית שאן. ביחד עם מנכ"ל מכבי, רן סער וראש מחוז הצפון של מכבי, ד"ר גלית קאופמן, הוא התלווה להתרשמות במתחמי החיסונים שהקימה מכבי עבור החברים.
בכניסה לכל עיר קיבלו את פני השר ראשי הערים, רונן פלוט, אבי אלקבץ וז'קי לוי, וליוו אותו לסיור במתחמים השונים. שר הבריאות התעניין בצוותים הרפואיים ועל פועלם, שוחח עם מטופלים רבים, וראה את התקווה על פניהם. הוא התרשם מהארגון והסדר שהוצג בפניו, החל מפיזור המרפאות, דרך המענה היעיל ועד לשביעות רצונם של המטופלים. הוא בירך על שיתוף פעולה מעורר השראה של הנהלת מכבי עם ראשי הערים ושמח לשמוע שמכבי ממשיכה לחסן אוכלוסיות יעד בתיעדוף ושיבח את הארגון על הערכות מקצועית ויעילה.
ראש מחוז הצפון של מכבי, ד"ר גלית קאופמן: "מבצע החיסונים הגדול בתולדות המדינה מתנהל כשורה. אנו גאים ששר הבריאות כיבד בנוכחותו וצפה מקרוב כיצד אנחנו מנהלים את מבצע החיסונים בסדר מופתי. מדי יום אנחנו זוכים לראות מטופלים רבים בני הגיל השלישי מגיעים להתחסן, מלאי התרגשות ודבקים במטרה. אנחנו נחושים למגר את המגפה, הודות לשיתופי פעולה עם ראשי הערים וביחד עם הצוותים הרפואיים, כולנו מגויסים במאמץ אדיר מסביב לשעון, מבינים את גודל האחריות המוטלת על כתפינו ובטוחים שנעמוד באתגר"