"אנחנו כבר מתחילים להתאהב בעפולה" 

הם בחרו את השכונה בה יתגוררו לאחר תחקיר מעמיק, התלהבו מהפארק העירוני והשוק הישן התוסס, והתרגשו מאוד מהמפגש עם ראש העיר אבי אלקבץ. משפחת ורדימון החליטה לעבור מבת ים לעפולה והובילה את בירת העמק לחצות את רף 60,000 התושבים

העיר עפולה צהלה ושמחה: מנתונים דמוגרפיים של העיר עפולה שפרסם משרד הפנים ומתייחסים לחודש אוגוסט 2020 עולה כי לראשונה בהיסטוריה חצתה אוכלוסיית העיר עפולה את רף ה-60 אלף תושבים כאשר במרשם נמצא כי בעפולה חיים כיום 60,004 תושבים. מבדיקה מיהו התושב ה-60 אלף שנרשם בעפולה נמצא כי בחודש ספטמבר הוא אחד משלושת בני משפחת ורדימון, האב ניצן, מנהל אזור בחברת ניקיון, האם תהל, עובדת במחלקת משכנתאות בבנק דיסקונט, והבת רומי, שהעתיקו את מגוריהם מהעיר בת-ים לעפולה מספר ימים לפני חודש ספטמבר.
משפחת ורדימון קבעה את מגוריה ברחוב הולנד בעיר, להבדיל ממרבית התושבים החדשים שבוחרים להתגורר בשכונות הצומחות והמתפתחות רובע יזרעאל ו-C1. לדבריה של תהל היא ערכה תחקיר מעמיק על העיר ועל אופי השכונות ובסיומו היא ובעלה הבינו שזהו אזור המגורים שהכי יתאים עבורם, בנקודת הזמן הנוכחית של חייהם.
אגב, ניצן, אבי המשפחה צפוי להרגיש די בבית נוכח העובדה כי הוא נולד בעיר, ובהמשך עזב עם בני משפחתו למרכז בהיותו תינוק.
החיבור הראשוני הוא שניצן אב המשפחה נולד בעפולה ועזב עם משפחתו בהמשך למרכז. אבל כנראה שהחיבור לעמק נותר עמוק בפנים ולכן בין היתר החליטו בני הזוג לחזור למקום הולדתו של ניצן ולנסות את מזלם כאן.

• "אנחנו מרגישים פה ממש טוב"

לאחר שנודעה זהות המשפחה החליט ראש העיר אבי אלקבץ להפתיע אותם והגיע לביתם, איחל להם ברכת ברוכים הבאים, העניק להם זר פרחים ענק בשם כל תושבי עפולה ואף התלווה אליהם לסיור במספר מוקדים ברחבי העיר וביניהם היכל התרבות, הגלריה לאמנות, הפארק העירוני, השוק הישן ועוד.

ניצן, תהל ורומי יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ
ניצן, תהל ורומי יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ

"זה הפתיע אותנו לשמוע שאנחנו למעשה התושבים ה-60 אלף של העיר והיה לנו מאוד נחמד ומפתיע שראש העיר דפק בדלתנו, העניק לנו שי נחמד ולקח אותנו בעצמו לסיור במוקדים שונים ברחבי העיר. אנחנו מרגישים פה ממש טוב עם המעבר לעפולה ואנחנו מאוד מצפים לראות מה עוד מחכה לנו", סיפרה תהל ובעלה ניצן המשיך: "פה יש איכות חיים בהשוואה לבת ים. אנשים חושבים ששם יש איכות חיים אבל בעפולה איכות החיים גבוהה יותר. אנחנו מרגישים טוב בעפולה וכבר מתחילים להתאהב בה".
השניים מאוד התרגשו מהמפגש עם ראש העיר ואף הם כיכבו בסרטון שמהווה חלק מקמפיין מיוחד של העיר. במהלך צילומי הסרטון נחשפו
בני המשפחה למערכת החינוך בעיר, לאתרי הבילוי והפנאי ולאתרים נופים.
בזמן הקצר שהם נושאים בסטטוס עפולאים הספיקו ניצן ותהל להתלהב בעיקר מהפארק העירוני ומהפעילות הקולינארית התוססת והייחודית בשוק הישן בבירת העמק, שהפך למוקד בילוי לוהט עבור תושבי העיר והעמק במרוצת השנתיים האחרונות.