"אנו עקביים ברצוננו להקים אתר של פרוטרום בגלבוע"

ארי רוזנטל, מנכ"ל "פרוטרום" מתייחס בראיון מיוחד ל"עמקניוז" למחאה הנשמעת מהגלבוע ואומר: "התנגדויות היו בעבר. אני מניח שההתנגדות הנוכחית קמה בשל החשש והתחושה שישנה התקדמות בהקמת המפעל. אנו מכבדים ומעריכים את דעתם של המוחים, אבל במקביל פועלים להקמת המפעל בהתאם לתוכניות וכל האישורים הנדרשים על פי חוק"

המחאה הגוברת בגלבוע שכללה הפגנה גדולה ביום שישי, נגד הקמת מפעל פרוטרום בגלבוע הגיעה השבוע גם לפתחו של ארי רוזנטל, מנכ"ל החברה.

רוזנטל התייחס היום להפגנה ולכל הנוגע לסטאטוס הקמת המפעל: "אנחנו ממשיכים באותה דרך שהתחלנו לפני כשנתיים ובמקביל אנחנו פועלים בתיאום עם ראש המועצה עובד נור", אמר השבוע רוזנטל, "אנו עקביים ברצוננו להקים אתר בגלבוע ומודעים במקביל להלך הרוחות והמחאות. התנגדויות היו בעבר. אני מניח שההתנגדות הנוכחית קמה בשל החשש והתחושה שישנה התקדמות בהקמת המפעל. אנו מכבדים ומעריכים את דעתם של המוחים, אבל במקביל פועלים להקמת המפעל בהתאם לתכניות וכל האישורים הנדרשים על פי חוק".

"פועלים בתיאום עם ראש המועצה עובד נור". מנכ"ל פרוטרום, ארי רונזטל
"פועלים בתיאום עם ראש המועצה עובד נור". מנכ"ל פרוטרום, ארי רונזטל

רוזנטל: "אנחנו בטוחים שהמפעל יקום לתפארת הגלבוע וכן שהוא יהיה ידידותי לסביבה. המפעל מתוכנן לקום על שטח של 64 דונם שרכשנו. קיבלנו אישורים מהוועדה המקומית והיתרי עבודות פיתוח על הקרקע. כמו כן בסטטוס הנוכחי של הקמת המפעל קיים תכנון אדריכלי, תכנון של קווי הייצור במפעל וכן ביצענו סקר סביבתי – וגם לגביו קיבלנו אישור. מעבר לכך כמובן יש לנו את האישורים הרלוונטיים ממנהל מקרקעי ישראל ומשרד הכלכלה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


רוזנטל נשמע חד משמעי לגבי הקמת המפעל, למרות קולות המחאה הרבים. "אין ספק שהייתי שמח שהיו מקבלים אותנו אחרת בגלבוע, כפי שמקבלים אותנו במקומות אחרים בעולם, כעוגן תעסוקתי", אומר רוזנטל, "כרגע הקהילה בגלבוע דוחה אותנו, בשל חשש שאנו עלולים לייצר נזק סביבתי, אבל אנחנו בכל מקרה נחפש דרכים לשיתוף פעולה ולהוריד את סף החרדות. במפעל הזה לא צפויות להיות בעיות סביבתיות או מטרדים ומפגעים כאלה ואחרים. זו סביבה טכנולוגית מקובלת, מהמובילות בעולם עם ראייה סביבתית נרחבת. בשיחות שניהלנו עם ראש המועצה עובד נור התחייבנו לפעול בשקיפות מלאה, וכך בכוונתנו לעשות. אנחנו מוכנים לכל שיח ודיאלוג ולא מסתירים דבר", סיכם רוזנטל.

״אתם לא לבד״: מהולנד באהבה לנוף הגליל

|

א.נשים (ומעשים) טובים באמצע הדרך

|

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|