"אם נעים יעזוב, אז באופן טבעי הוכנבוים יהפוך למועמד כי כרגע אין לו קבוצה"

בעפולה מודאגים מהמצב המנטאלי של השחקנים ומשוכנעים שההכנה הלקויה תיתן את אותותיה גם בהמשך ("מצפה לנו עונה לא פשוטה"). וגם החלו הדיבורים סביב האפשרות שירון הוכנבוים יחזור לבירת העמק במידה ונעים יחליט לעזוב, אם בכלל. גורם בקבוצה: "כל מה שקרה עד עכשיו זה ממש לא באשמתו של נעים. להיפך, מאמן אחר לא היה מוכן לקבל את זה. לא מאמין שהוא יעזוב". צילום: אבי רביבו

"מאכזב מאוד לקבל גול בדקה ה-90. היינו בטוחים שהנקודות יישארו בבית, חבל מאוד שזה הסתיים ככה. זה סימפטום של נאיביות", בעפולה יצאו מתוסכלים מאוד מהמשחק הביתי מול אחי נצרת שהסתיים בתיקו 1:1.
הבשורה החיובית במשחק הייתה שלראשונה העונה עמד לרשות המאמן פליקס נעים סגל שחקנים כמעט מלא והעפולאים סוף-סוף נראו כמו קבוצה והיו במרחק פסיעה מניצחון בכורה העונה. אלא ששער דרמטי של עלי חטיב בדקה ה-90 ממצב נייח העלה את מפלס הלחץ במועדון. מנכ"ל הקבוצה יוסי כהן, שלא אהב בלשון המעטה את תצוגת השיפוט, זעם על השופט הראשי, הורחק בסיום ואף זומן לועדת משמעת.
לאחר המשחק מול רמת השרון, ונכון למועד כתיבת שורות אלה הקבוצה השיגה 2 נקודות בלבד מתוך 9 אפשריות. מעבר לכך, לפחות מבחינה מנטאלית והאנרגיות מסביב נראה כי יש לא מעט סיבות לדאגה. "כל מה שקרה בתקופת ההכנה משפיע באופן ישיר על האווירה במועדון, על האוהדים וגם השחקנים עצמם. לפי איך שזה נראה עכשיו הולכת להיות לנו עונה לא פשוטה", אמר שחקן בכיר בדאגה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתוך כך, בשבוע האחרון נפתח מחול הספקולציות סביב האפשרות שבמידה והמאמן פליקס נעים יחליט לעזוב את תפקידו מסיבה כלשהי, אם בכלל, אזי אחד המועמדים הטבעיים להגיע במקומו הוא ירון הוכנבוים.
הוכנבוים, להזכירכם, בעונה שעברה היה קרוב מאוד לעלייה עם נוף הגליל וכיום הוא ללא קבוצה ומחכה לחזור לעניינים. במהלך הפגרה כולם היו משוכנעים שהוכנבוים יחזור לעפולה, אך לבסוף היו"ר עמיר נוי קיבל החלטה ללכת על פליקס נעים.
ההערכה היא שפליקס נעים, שחווה פתיחת עונה לא פשוטה וכמובן לא באשמתו, לא ימהר לעזוב את בירת העמק, במיוחד לאור העובדה שהוא סגור בקבוצה לשנתיים ומבחינתו עשה עד כה את המקסימום. עם זאת, עולם הכדורגל הוא מאוד דינאמי, כך שלא ניתן באמת לחזות את העתיד.
כך או כך, הוכנבוים נחשב לחבר קרוב של המנכ"ל יוסי כהן, כך גם של מאמן השוערים אריק שמואלי ומאמן הכושר שרון כץ שעבדו איתו בעונה שעברה בנוף הגליל. האם זה משהו שיכול לסלול את דרכו לעפולה בחזרה? ימים יגידו.  "זה ברור שהוכנבוים יהפוך למועמד טבעי במידה ופליקס נעים יעזוב, כי הוא יושב כרגע בבית ואין לו קבוצה. אבל אני בספק רב שנעים יעזוב. זה בכלל לא עלה לדיון. אומנם נעים הוא לא המאמן הכי פופולארי בקרב האוהדים, אבל כל מה שקרה עד עכשיו זה ממש לא באשמתו. להיפך, מאמן אחר לא היה מוכן לקבל את זה בכלל", כך אמרו השבוע גורמים במועדון.