"אם היינו אוספים את כל האנשים שד"ר ג'אנם הציל – היינו צריכים אצטדיון"

צוות המרכז הרפואי פוריה קיבל בתדהמה ובעצב כבד את ההודעה על פטירתו של ד"ר דיאב ג'אנם, מנהל מערך הלב שנפטר מדום לב בביתו

במרכז הרפואי פוריה עדיין התקשו השבוע לעכל את הבשורה המרה על מותו הטראגי של ד"ר דיאב ג'אנם מנהל יחידת טיפול נמרץ לב ומנהל מערך הלב. ד"ר ג'אנם היה אחד הקרדיולוגים המוערכים והבכירים בארץ והוא נפטר מדום לב ביום שישי האחרון.
ד"ר ג'אנם, בן 57 במותו התגורר בכפר מג'אר שם נולד. את עבודתו במרכז הרפואי פוריה החל ביולי 2002. מאז, במשך 18 שנים הפך לשם דבר בכל האזור, כשטיפל באלפי חולים והציל חייהם של מטופלים רבים.
ד"ר הגר מזרחי, מנהלת המרכז הרפואי (בפועל) הגיעה ביום שבת יחד עם חברי הנהלת המרכז הרפואי כדי לנחם את המשפחה האבלה "זו אבדה עצומה לכל צוות המרכז הרפואי ולמערך הלב", אמרה השבוע ד"ר מזרחי, "ד"ר ג׳אנם היה רופא משכמו ומעלה, מקצועי ואנושי. הוא היה מוערך ואהוב מאד על ידי עמיתיו לעבודה, והמטופלים. ד"ר ג'אנם פעל לקדם ולפתח את היחידה לטיפול נמרץ לב ומערך הלב למען כל תושבי האזור. אנו כואבים את כאבה העמוק של המשפחה ".


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"כל חייו הוקדשו להצלת חיים", ספד לו בכאב, ויסאם עראידה, אח ביחידת טיפול נמרץ לב, אשר עבד לצידו במחלקה, "הוא הציל אלפי חולים וצינתר אלפי חולים, אם היינו אוספים את כל האנשים שהוא הציל היינו צריכים אצטדיון". עראידה סיפר כי ד"ר ג'אנם, עמד ללכת לישון בשישי בערב, כשלקה לפתע בליבו. "קיבלתי טלפון מחברים והתברר שהיה לו אירוע לב ועושים לו החייאה. זה אבל גדול לכל העדה הדרוזית, לתושבי מג'אר ולכל תושבי הצפון".

 

 

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|