בא לכם חופשה לא רחוקה מדי מהבית? נסו מלון בגליל העליון

אם לפעמים מתחשק לכם סתם לצאת למין חופשה קצרה במרחק קצר אפילו באופן יחסי. נסו את מלון הווילג' או בשמו הקודם ה"תאי ווילג'" בלב ליבו של הגליל בסמוך למקום יפה בו הבניאס והחצבני מתמזגים לנהר הירדןצילום: ארנולד בר

מלון הווילג'. או בשמו הקודם ה-"תאי ווילג'", יושב בלב ליבו של הגליל העליון, על שטח בן 70 דונם, מרחק מטרים בודדים מהנקודה בה מתמזגים הבניאס והחצבני לנהר הירדן. מהמלון נצפים במלוא תפארתם הרי נפתלי במערב ורמת הגולן במזרח, כשבמרחק נסיעה של דקות ספורות ממוקמים אתרי התיירות המובילים בגליל העליון: צוק מנרה, מפל הבניאס, נחל שניר, טיילת עמי, עין תינה, תל דן, קייקי כפר בלום והגושרים, דג על הדן ועוד.
המלון מלבד שינוי שמו הקודם לשמו הנוכחי – מלון הווילג' כם החליף ניהול ,מתחילת השנה ינוהל על ידי רשת "מלונות טיילים" , תחת ניהולה  בנוסף ל- ווילג' עוד שלושה מלונות נוספים: "אילון"-בלב החורש הגלילי בגליל המערבי, "גשר הזיו"-כפר יווני בין שמיים לארץ סמוך לחוף אכזיב, "מטולה"-נוף הרים בלב המושבה מטולה, "מלכיה"- נוף פסגות הגליל העליון.

סוויטות עץ עם כל הפינוקים פזורות על פני שטחו הנרחב של בית המלון
סוויטות עץ עם כל הפינוקים פזורות על פני שטחו הנרחב של בית המלון

המלון כולל 72 סוויטות עץ משפחתיות הפזורות במרחב הגדול, בסוויטות ג'קוזי, מרפסת קטנה, אווירת פרטיות מלאה ושקט פסטורלי. במרכז המלון וילה גדולה ומושקעת בת 5 חדרים, 3 חדרי שינה, ג'קוזי ענק וסלון רחב ידיים.
לווילה גם מרפסת ענק הצופה לרמת הגולן ולרחבת הדשא הגדולה של המלון והיא מתאימה לקבוצת חברים, משפחות או לכנס מנהלים. עוד במלון, חדר אוכל שיכול להסעיד כ 350 סועדים, ומשמש גם כאולם כנסים / התכנסות.
בימי החורף, מהווים מראות הזרימה המדהימים של הנהר אטרקציה מפעימה למטיילים. בימי הקיץ מציע האזור למטייליו שלל פעילויות אקסטרים בטבע כגון שייט קיאקים של המלון על הבניאס והירדן. במרחק הליכה קצר מהמלון יכולים האורחים לטייל לפינות החמד לאורכו של הירדן ומקורותיו.

חדרי המקלחת עם ג'אקוזי בסוויטת העץ
חדרי המקלחת עם ג'אקוזי בסוויטת העץ

בת חן ישועה, מנכ"לית רשת "מלונות מטיילים": "אנו מברכים על צירופו של הווילג' לרשת מלונות מטיילים, ואנו בטוחים שהוא יוכל להגדיל את המוצע ללקוחותינו ולתת להם אפשרויות בילוי נוספות בהתאם לקונספט הייחודי של הרשת".

להזמנות באתר מלונות טיילים