בכיף: אל הגליל העליון הסוער

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים פונים לחברות ארגון טיולים מקצועיות. משפחות, קבוצות חברים, חברות עסקיות וארגונים גדולים, יוצאים לטייל במסגרת ימי כייף לפי תקציב מוגדר, מסלול וחוויה מותאמת לרצון המטייל. אחת מהחברות הוותיקות בתחום הטיולים, היא חברת "עופר וג'יפ" שרכשה ניסיון רב ומוניטין בתכנון וארגון ימי כיף כאלה בארץ וחו"ל. יום כיף כזה שיפתח לכם את התיאבון לעוד, הוא טיול סוער בגליל העליון. מומלץ!

ימי כיף הם הזדמנות נהדרת לצאת מהקופסה, לחוות פעילויות חדשות, לטעום חוויות חד-פעמיות. יום כיף מאפשר לנו לבלות עם אנשים קרובים לנו ולצבור זיכרונות מתוקים. יום כזה שתוכנן בצורה טובה, מטביע את חותמו כפעילות משותפת מיוחדת במינה.
בילוי עם חברים לעבודה, מפגש של חוג חברים שרוצים לבלות ביחד או פעילות מיוחדת למשפחה המורחבת – עבור כל קבוצה יש לחברת "עופר וג'יפ" את יום הכיף המיוחד שלה.
בכדי שזה יקרה, בחברת  "עופר וג'יפ" שמים את הדגש על התאמת יום כיף והפעילויות השונות שבו בהתאם לקבוצה: ימי כיף לעובדים, ימי כיף לקבוצות, ימי כיף לחברות ועוד.

• פעילות מותאמת לרצונכם

אחת המעלות בחברת עופר וג'יפ היא מומחיותה בתפירת אירועים ייחודיים לפי גודל הקבוצה, הגילאים, התקציב, הדרישות והבקשות השונות. ביצירתיות ובגמישות לכל קבוצה נבנה יום הכיף הכי טוב והכי מתאים. בכדי שבסופו של יום, והרבה אחריו תוכלו לספר לחברים שלכם על החוויות המיוחדות שעברתם.

• מגוון רחב של פעילויות

בין הפעילויות השונות המוצעות בימי הכיף של חברת עופר וג'יפ, טיולים בארץ, סנפלינג, פארק חבלים, ריינג'רים, נהיגת שטח ועוד. בימי הכיף כל האפשרויות פתוחות, צעידה נינוחה בסביבה עירונית או פעילות אתגרית בשטח, הרצאה או טעימות במרכזי מבקרים, הכול לפי בחירה ובהתאמה מיוחדת עבורכם.

 

ראפטינג בגליל
ראפטינג בגליל

לקבלת הצעת מחיר ליום כיף

מכיוון שידוע שאנשים צועדים על קיבתם, ארוחות מפנקות בשטח הן אפשרות נהדרת לשילוב ביום כיף שכזה. כל הפעילויות מבוצעות עם מיטב המדריכים ולאחר עבודת הכנה רבה בשטח.

• יש לכם חלום למשהו מיוחד – אין בעיה

ימי הכיף של חברת עופר וג'יפ  מתפרשים על פני אזורים רחבים בארץ. לכל אזור יופי משלו ופוטנציאל משלו לפעילויות וחוויות שניתן לקיים בו. תוכלו לראות באתר חברת עופר וג'יפ דוגמאות לימי כיף שהופקו לקבוצות גם בצפון הארץ וגם בדרומה.
אם יש לכם חלום לפעילות מיוחדת בחברת עופר וג'יפ ישמחו להגשים לכם אותו. גם אם אין לכם מושג מה ואיך כדאי לעשות, יש לחברת "עופר וג'יפ"  יש את כל הידע והכלים לתכנן את הפעילות וליישם אותה על הצד הטוב ביותר.

חווייה בלתי נשכחת. סנפלינג בזוויתן
חווייה בלתי נשכחת. סנפלינג בזוויתן

לקבלת הצעת מחיר ליום כיף

לחברה יש ידע רב וניסיון של שנים מפעילויות שנעשו בארץ ובעולם. יתרונה הגדול של חברת "עופר וג'יפ" בכך שזו החברה היחידה שמציעה פעילויות כאלו הן בארץ והן בחו"ל.

• יום כיף מנצח בצפון – יום סוער בגליל העליון

רעיון ליום כיף כזה שמציעה חברת עופר וג'יפ הוא טיול משולב בגליל העליון. מתחילים בראש פינה, נפגשים בישוב לסיור מרתק באתר השחזור של היישוב גיא אוני, המסמל את ראשית ההתיישבות ממנה צמחה ראש פינה. מסיירים בין הבתים העתיקים ושומעים את סיפור המקום המרתק.
בתום הסיור נוסעים לרפטינג אתגרי בנהר הירדן, לאחר התארגנות ותדריך בטיחות יורדים אל הנהר בסירות נהר או שייט בקיאקים זוגיים ומשייטים לאורך נופיו המרהיבים של נהר הירדן. השייט יעבור תחת גשר בנות יעקוב. במקום בו נכנס הירדן לתוואי הערוץ הטבעי, והמסלול יהפוך למהיר יותר.

טיול ג'יפים בגליל העליון
טיול ג'יפים בגליל העליון

לקבלת הצעת מחיר ליום כיף

לאחר העיקול שיפתיע את כולם, מגיעים  למיצד עטרת, פינת חמד, שם מסתיים המסלול וחוזרים בהסעה לחניון הרפטינג, שם מחליפים בגדים  ועולים לג'יפים או רינג'רים למסלול חוויתי, צמוד לאפיק הירדן, המקפצות, נחל ג'ילבון תחתון הזורם בחוזקה, עין דרדרה ומשם עולים לעין פג'ר שם עוצרים להפסקה קלה על גדת המים הזורמים, עם תקרובת של  אבטיחים וקפה מהביל.

• מסיימים את טיול הג'יפים, בחזרה לחניון הרפטינג, כבר רעבים…?       

על גדת הירדן, עטופה בנוף פסטורלי מרגש, נמצאת מסעדה טורקית, אחת מהמסעדות המופלאות בצפון. שביל אבנים מוביל אל קומפלקס מרשים הטובל בטבע ובו מסעדת גריל ים-תיכוני בניחוחות טורקיים.

מסעדה טורקית עם תפריט אותנטי
מסעדה טורקית עם תפריט אותנטי וטעמים שנשארים הרבה אחרי הארוחה

לקבלת הצעת מחיר ליום כיף

במסעדה תוכלו להתענג על מטעמים ומאפי טאבון טורקי אותנטי, הנאפים במקום על ידי שני אופים שהובאו במיוחד מטורקיה. לצד המאפים הטורקיים שעליהם גאוותם, תוכלו להתענג גם ממעדני הגריל ועוד..
בזמן הארוחה תוכלו ליהנות מהנוף המדהים של רמת הגולן והחרמון ולהאזין לקול זרימת הירדן.

יקב מייסטר. יקב משפחתי יחודי
יקב מייסטר. יקב משפחתי יחודי

לקבלת הצעת מחיר ליום כיף

ומשם על בטן מלאה שותים  קצת לשכרה…נוסעים נסיעה קצרה ליקב מייסטר, משפחת מייסטר היושבת מזה דורות רבים בראש פינה וסיפורו המרתק של יעקב וסיפור המשפחה, מקנחים בטעימות, סיור והסבר מרתק ומשם לעת ערב חוזרים הביתה עמוסי חווייות שמשאירות טעם וציפייה לפעם הבאה.

 

לקבלת הצעת מחיר ליום כיף

לאתר עופר וג'יפ