אלקבץ מתייחס לסוגיית פתיחת הפארק: "הכי קל היה לוותר"

לדברי ראש עיריית עפולה, המאבק גרר כנגדו מתקפה אישית, והוא ספג נאצות וקללות. ״היו מי שחיפשו מסיבות שלהם, חלקם הקטן גם מתוך עפולה, להכשיל את התכנית״, אומר אלקבץ. צילום: מרלן נוי

פרשת פתיחת הפארק העירוני בעפולה, שבסיומה החליט הבוקר בית המשפט בנצרת לפתוח את שערין לכל המעוניין, הובילה את ראש העיר אבי אלקבץ לפרסם הודעה מנומקת ומפורטת.
״הכי קל היה לוותר״, כתב אלקבץ בקיר הפייסבוק שלו, ״להגיד אי אפשר, אבל החלטנו לעשות מעשה ולהעניק לתושבי עפולה פעילויות תרבות ופנאי איכותיות. ידענו היטב שזה לא יהיה קל, ידענו שיתקפו אותנו, אבל פתיחת הפארק לתושבי עפולה בלבד לא היתה צעד גזעני ואני שמח מאד שבית המשפט בכלל לא התייחס היום לנושא גזענות. ישנו רצון אמיתי להעניק לעפולאים תכנית של כ- 360 אירועים, חלק ניכר מהם בפארק העירוני שהם משלמים עליו מכספי הארנונה שלהם.
לצערי, היו מי שחיפשו מסיבות שלהם, חלקם הקטן גם מתוך עפולה, להכשיל את התכנית, להתערב לעירייה בשיקולים פנים עירוניים ולהפוך את זה למאבק כלל ארצי ופוליטי, מאבק שלצערי גרר אחריו מתקפה אישית נגדי שכללה נאצות וקללות בדף הפייסבוק שלי ובמקומות אחרים.
לצד זאת, קיבלתי ואני מקבל עדיין, תגובות חמות מתושבי העיר, אשר מעריכים את המאבק והרצון לשינוי ואני מודה לכם מקרב לב. התגובות שלכם מרגשות. אני קורא לתושבי העיר להמשיך ולהגיע לפארק ולקחת חלק בפעילויות הרבות שיש הקיץ בפארק ובמקומות נוספים בעיר״.