אלקבץ: "אלו היו 4 שנים שאני לא מאחל לשונאיי"

אבי אלקבץ, ראש עיריית עפולה לשעבר לא מבזבז זמן וכבר מתכנן את המהלכים הבאים לאחר החלטת הפרקליטות שלא להגיש כנגדו כתב אישום. למרות ההחלטה יש בלבו לא מעט על הפרשה שהטילה עננה כבדה מעל ראשו למשך יותר מארבע שנים: "אנחנו בפתחה של שנה חדשה, והרבה אנשים צריכים לעשות חשבון נפש עם הבורא.

ביום שאחרי ההחלטה שלא להגיש כנגדו כתב אישום, אבי אלקבץ נשמע דרוך ומוכן לצאת לפעולה. בתקופה הקרובה הוא צפוי להגביר את פעילותו הציבורית כשהאירוע הראשון יהיה הרמת כוסית בראש השנה, אירוע שצפוי לעורר עניין רב, ולבחון את מידת האהדה של הציבור בראש העיר הקודם של העיר.

• "אני שמח שהפרשה הזו מאחוריי"

"תקופה קשה מאחוריי ומאחורי משפחתי", אמר אלקבץ, "הרגע שאחרי קבלת ההחלטה היה זמן אמיתי של אושר עבורי, עבור משפחתי ועבור חבריי הקרובים. אלו היו ארבע שנים שאני לא מאחל לשונאיי. אני שמח שגם המשטרה וגם הפרקליטות הגיעו למסקנה הנכונה בתום חקירה מעמיקה. תמיד האמנתי בצדקתי.
אני ומשפחתי שילמנו מחיר אישי כבד מנשוא. אבל תמיד קיננה בנו האמונה שהצדק והאמת עוד ייצאו לאור. אני היום יותר מתמיד מאמין במערכת המשפט בישראל שידעה למצוא את האמת למרות שקושרי הקשר ניסו להטעותם בכל דרך אך הם בחרו שלא להאמין לבסוף. כל מה שעשיתי היה תמיד אך ורק למען תושבי העיר וכך אמשיך לעשות למען תושבי העיר שאני כה אוהב.


החלטה הזו טורפת את כל הקלפים מחדש ואני בטוח שכבר בקרוב נתחיל את מערכת הבחירות לראשות העיר עפולה. לאבי יש מספיק זמן להבעיר את המנועים ולהתחיל לפעול בקרב תושבי העיר. אני בטוח שגם ביתר המחנות נערכים בהתאם".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עתה בכוונתי לפעול בכל המרץ בכדי לצאת למרוץ לראשות העיר כשהדרך סלולה מחדש – אחרי תקופה בה התפניתי לעיסוקיי ועסקיי, לאחר הבחירות ב-2013. מי שמכיר אותי יודע שהמשכתי כל הזמן להיות בקשר עם התושבים והציבור וכמובן תרמתי ואני עדיין תורם את חלקי בעבודתי באופוזיציה בה אני מעיר ומאיר נושאים חשובים. בתום הרמת הכוסית נבנה את המהלכים הנדרשים לקמפיין הקרוב. אנחנו בפתחה של שנה חדשה, בחודש אלול, והרבה אנשים צריכים לעשות חשבון נפש עם הבורא. אני שמח בכל מקרה שהפרשה הזו מאחוריי".

• "ההחלטה הזו טורפת את כל הקלפים מחדש"

בסביבתו של אלקבץ, שומרים את הקלפים קרוב לחזה ולא ממהרים לצאת בהצהרות, אך ההערכה היא שכבר בקרוב נראה את ראש העיר הקודם של העיר הרבה יותר בשטח וגם באמצעי התקשורת. בכיר פוליטי בעפולה אמר השבוע לאתר "עמקניוז": "ההחלטה הזו הרת גורל בכל הנוגע למרוץ על ראשות העיר עפולה. עד עתה אבי היה די שקט בציבור למרות שהוא פעל מאחורי הקלעים. ההחלטה הזו טורפת את כל הקלפים מחדש ואני בטוח שכבר בקרוב נתחיל את מערכת הבחירות לראשות העיר עפולה. לאבי יש מספיק זמן להבעיר את המנועים ולהתחיל לפעול בקרב תושבי העיר. אני בטוח שגם ביתר המחנות נערכים בהתאם".