עפולה: אלפי תושבים נהנו מאירועי פסטיבל "סתיו של אהבה"

במסגרת אירועי "סתיו של אהבה" הופיעו דין דין אביב, יובל דיין, איתי לוי ושלומי שבת, הקומיקאים הדר לוי וחן מזרחי. צילום: עיריית עפולה

אירועי "סתיו של אהבה" שיצאו לדרך השבוע אירחו כרבבת צופים מעפולה והסביבה שנהנו משרשרת הופעות מוזיקה איכותיות יום אחרי יום. האירועים יצאו דרך עם מופע לנשים שבו התארחו הזמרות יובל דיין ודין-דין אביב יחד עם הרבנית ימימה מזרחי בהפקה של המחלקה לתרבות יהודית בהיכל התרבות.
יממה לאחר מכן התארח איתי לוי בפארק העירוני לעיני כ-5,000 צופים וביניהם 250 חיילים של חטיבת כפיר שהוזמו על ידי עיריית עפולה וגנבו את ההצגה כאשר מחלקה שלמה עלתה לבמה לשיר יחד עם לוי ויחד הקפיצו את הקהל.
ביום שלישי נהנו תושבי עפולה ממופע ענק נוסף והפעם של הזמר שלומי שבת במופע הצדעה למערכת החינוך העירונית. לפני המופע נערך טקס הוקרה במהלכו העניקו ראש העיר אבי אלקבץ וסגניו חביב פרץ ושלמה מליחי, איש העסקים הנדבן אודי אנג'ל, יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד וראש מינהל חינוך טינה ולדמן תעודות הוקרה לכל מנהלי בתי הספר בעיר על עמידתם האיתנה ותרומתם האדירה למערכת החינוך בימי הקורונה ובכלל.
אירועי "סתיו של אהבה" יימשכו עם שני אירועים במסגרת חודש המודעות לסרטן השד. הראשון ביום רביעי (היום) בהיכל התרבות יהיה מופע סטנד-אפ של הקומיקאית הדר לוי והרצאה של פרופ' דן הרשקו וביום חמישי בשוק הישן הפקת ענק שתכלול תערוכת תמונות ותצוגת אופנה של נשים חולות, מחלימות, נשאיות הגן BRCA וצוות רפואי ממרפאת השד בעפולה.
את האירועים ינעלו מופע סטנד-אפ של הקומיקאי חן מזרחי בהיכל התרבות במוצאי שבת (30.10, בשעה 21:30) ומופע לאזרחים הוותיקים של הזמרת אביבה אבידן (31.10, בשעה 19:30) בהיכל התרבות. (כרטיסים ניתן להשיג בקופות ההיכל).