אלפי בני נוער וילדים מהגלבוע נהנו מקיץ ערכי וחוויתי

גם ילדי הגנים בגלבוע זכו לקייטנות מעצימות, והשבוע הסתיימו להן הקייטנות, שהחלו בתחילת חודש יולי ופעלו בשני מסלולים לנוחיות ההורים

הקיץ בגלבוע בעיצומו, והוא עומד בסימן קייטנה אחת גדולה, בארגון כל גורמי החינוך בגלבוע.
עובד נור, ראש המועצה: "הקייטנות בגלבוע הן לא רק לצורך בילוי אלא מעשירות את יומם של הילדים ובני הנוער בערכים המתקיימים בהלימה לחזון החינוכי של המועצה, וכן תורמות לגיבוש חיי החברה".
בהמשך לדברי ראש המועצה יצוין כי המנוע לפעילויות נעוץ בעשרות מדריכים ואנשי צוות מנוסים, אשר השקיעו מחשבה ותכנון רב להעשרת ימי חופשת הקיץ בפעילות מלמדת וחווייתית. הקייטנות החלו בפעילות "בית הספר של החופש הגדול", למסיימי כיתות א'-ג' שהתקיימו בבתי הספר היסודיים (5 בתיה"ס). 

גם ילדי הגנים בגלבוע זכו לקייטנות מעצימות, והשבוע הסתיימו להן הקייטנות, שהחלו בתחילת חודש יולי ופעלו בשני מסלולים לנוחיות ההורים: קייטנה הכוללת ארוחת בוקר, וקייטנה הכוללת גם ארוחת צהריים, עד השעה 16.00. כ-450 ילדים נהנו ממגוון פעילויות יצירה, ושלל חוגים כמוזיקה, תנועה, אילוף כלבים, פעילות ייחודית בבית שטורמן וכדומה. 

אם לא די בכך, הרי שהתקיימו גם קייטנת המדעים, המיועדת לכל ילדי הגלבוע, בגילאים א' עד ו', והיא ביוזמת משרד המדע ובשיתוף רשות המח"ר (y-tek). הפעילות מתקיימת בביה"ס נר-הגלבוע (גן-נר), וכוללת פעילויות וסדנאות אטרקטיביות. שבוע נוסף, של פעילות מעשירה בתחום המדע, תערך במהלך החודש הקרוב (אוגוסט) בשפה הערבית עבור ילדי ביה"ס היסודיים בכפרי הגלבוע.