אלון דוד מונה למנהל מחלקת הנוער של הפועל עפולה

דוד ששימש בתפקיד דומה במועצות האזוריות עמק המעיינות וגליל תחתון סיכם ל-5 שנים. צילום: אלבום פרטי

מועדון הכדורגל הפועל עפולה הודיע היום כי אלון דוד, 46, מונה למנהל מחלקת הנוער של הפועל עפולה. דוד, סיכם ל-5 השנים הקרובות.
דוד בן ה-46 מונה לתפקיד לאחר שביצע אותו בהצלחה רבה ב-7 השנים האחרונות במועצות האזוריות עמק המעיינות וגליל תחתון.
הוא יחליף בתפקיד את עמי אסייג שלפני כחודש הודיע על רצונו לסיים את תפקידו. דוד נבחר פה אחד בוועדת האיתור שנערכה ביום ראשון ברשת 'שחקים' עפולה בה היו 6 מועמדים לתפקיד. דוד, תושב רמת צבי, משמש גם כמורה לחינוך גופני בבתי הספר בעיר עפולה: רימונים, ובחטיבת הביניים אורט/אורן.
"אני מודה לחברי הועדה על האמון בי", אמר דוד השבוע, "עפולה מבחינתי זה בית ואני שמח לחזור אליו לאחר שנים רבות. לא אשתנה- מעולם לא הייתי טוב בדיבורים, אלא במעשים".
יו"ר הדירקטוריון, אלי מלול אמר לאחר בחירת דוד: "אלון בהחלט הרשים את חברי הועדה ואנו סמוכים ובטוחים כי הוא האיש שיוביל את מחלקת הנוער למחוזות שבהן אנו רוצים לראות אותה. לא פשוט לנהל מחלקת נוער ועמי אסייג עשה זאת בצורה מעוררת השראה. אין לי ספק שהעובדה שזה מה שאלון עשה בשנים האחרונות תאפשר לו כניסה חלקה לתפקיד".
מנהל אגף הספורט שלומי אלבז ומנכ"ל שחקים, דניאל בן סיכמו: "אלון נכנס לנעליים גדולות ולתפקיד מאתגר מאוד. אין לי ספק בכלל שאלון יוביל את מחלקת הנוער שלנו למקומות בהן היא צריכה להיות. מדובר באדם ראוי, עם אישיות כובשת. לאלון יש 5 שנים לבנות כאן את מחלקת הנוער הטובה באיזור כיאה לעיר כמו עפולה. נשמח לראות גם את המועמדים האחרים שהציעו את עצמם לתפקיד משתלבים אצלנו במשרות האימון".