אכזבה בטבריה: "יצאנו פראיירים גדולים"

בעירוני טבריה כואבים את אובדן שתי הנקודות בבית (2:2 מול איכסל), לאחר שפספסו הזדמנות לצמק את הפער מהפסגה לשלוש נקודות. גורם בטבריה: "אם הפער היה מצטמק ל-3 נקודות נשר הייתה נכנסת ללחץ אדיר". שחקן בקבוצה: "שום דבר לא סגור"

עד לפני מספר שבועות, יש להודות, אף אחד לא לקח בחשבון את עירוני טבריה במאבק על המקום הראשון, אלא שבשלושת המחזורים האחרונים המוליכה עירוני נשר, באופן די מפתיע יש לומר, התחילה לזייף (2 נקודות ב-3 משחקים), מה שהפיח תקווה מחודשת אצל הטבריינים שאולי כן ניתן לעשות את זה. במחזור האחרון הייתה לטבריינים הזדמנות פז לצמק את הפער ל-3 נקודות בלבד, כאשר עירוני נשר הפסידה 0:2 לחדרה, אבל הקבוצה של גל שלמה בעצמה לא עשתה את המוטל עליה וסיימה רק בתיקו 2:2 מול איכסל בבית.

תחושות קשות של פספוס אפיינו את אנשי עירוני טבריה לאחר המשחק מול איכסל. "פספסנו הזדמנות אדירה שלא בטוח שהיא תחזור על עצמה שוב. עירוני נשר לא מעל הליגה ואת זה הבנו בשבועות האחרונים. אם היינו מנצחים את איכסל, היה לנו סיכוי לא רע לעלות גם מהמקום הראשון", אמר שחקן בקבוצה. גורם במועדון הוסיף: "אם הפער היה מצטמק ל-3 נקודות אני בטוח שנשר הייתה נכנסת ללחץ אדיר. יצאנו פראיירים גדולים".

לעת עתה הפער בין עירוני טבריה לעירוני נשר עומד על 5 נקודות כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה. בטבריה מתמקדים כרגע בעיקר באיך לא לאבד את המקום השני, אבל עם זאת הם לוטשים עיניים לעבר הפסגה לאור היכולת של נשר בחודש האחרון. במחזור הקרוב טבריה (מקום שני, 47 נקודות) יוצאת למשחק חשוב מול חדרה שבמקום השלישי (43 נקודות). "חשוב לנו להבטיח את המקום השני ולשם כך אנחנו צריכים לנצח את חדרה. המקום הראשון? עדיין שוב דבר לא סגור באופן עקרוני, אבל הסיכוי שנשר שוב תמעד במשחקים הבאים הוא לא גדול במיוחד", אמרו במועדון.