"אי אפשר להמשיך לשתוק – די לאלימות המינית!"

שביתה בבית המועצה האזורית עמק יזרעאל, כמחאה נגד האלימות המינית במדינה. צילום- דוברות המועצה האזורית עמק יזרעאל

בהמשך לפרשיית האונס המזעזע באילת, עובדי המועצה האזורית עמק יזרעאל שבתו ביום ראשון החולף, החל מהשעה 12:00 למשך רבע שעה, במחאה נגד תופעת האלימות המינית הגואה במדינה.
ראש המועצה, אייל בצר ציין בפני העובדים: "אנו קוראים באופן ברור וחד משמעי – להחמיר ולמצות את הדין עם הפוגעים, לצד מתן סיוע ותמיכה לנפגעות. אי אפשר להמשיך לשתוק ולהתעלם מהמצב הזה. זה הזמן לצאת לדרוש גם ממערכות החוק והצדק לעשות זאת!"
"ילדה בת שש עשרה, כנראה שתויה, תא שירותים אחד ותור של עשרות גברים בדלת. הראש לא יכול לדמיין והלב לא יכול לשאת" אמרה נטלי פאר, מנהלת הרשות לביטחון קהילתי במועצה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"נערה בת שש עשרה, נוסעת לאילת יחד עם חברה והופכת לקורבן. כן, היא הקורבן והמסר הזה צריך להיאמר בקול חזק וברור. כמנהלת הרשות לביטחון קהילתי, כהורה וכאשת חינוך, עלינו, ציבור ההורים, לוודא שהילד שלנו לא יגיע לעמוד בתור, שבנותינו ובנינו לא יהיו הפקר. לא בגן הילדים, לא באיה נאפה, לא באילת, לעולם לא. אין אישה בעולם הזה, על אחת כמה וכמה נערה, שרוצה ששלושים גברים ייכנסו לתא השירותים בזה אחר זה, יתייחסו אל גופה כהפקר ויקיימו אתה מגע מיני".
עובדי המועצה עמדו יחד מחוץ לבית המועצה בקריאה אחת – די לאלימות המינית! אלימות מינית היא כתם שמשחיר את החברה שלנו, גברים ונשים כאחד.