"איתי, אני לא מצליחה לתאר את האפלה הזו"

איתי יצחק שנרצח אמש בקטטה סמוך לכפר מוקייבלה הובא הערב למנוחות. “תמיד ולעולם תישאר איתי. אנחנו נפרדים היום רק מהגוף שלך. הרוח, והלב הטוב שלך נשארים איתי ואיתנו”, ספדה לבנה האם אסתי

איתי יצחק, הנער בן ה17 שנרצח אמש בקטטה האלימה סמוך לכפר מוקייבלה הובא הערב למנוחות בבית העלמין בגן נר.
בני משפחה, חברים קרובים ונציגים מקהילת היישוב ליוו אותו בדרכו האחרונה. אמו ואחיו שספדו לו בדמעות סיפרו כמה היה מיוחד וכמה הוא כבר חסר.
"היית קסם של ילד, ילד עם חיוך שלא מש ועם המבט העמוק הזה שלך בצבעי הים שאתה כל כך אהבת״, ספדה האם אסתי בכאב רב, ״אני לא רוצה שלא תהיה פה איתי וזה כל כך כואב לי. זה כל כך כואב לי שאי אפשר לתאר. בבטן יש חור מאוד גדול ושחור. אפילו אני אשפית המילים לא מצליחה לתאר את האפלה הזו. אני רוצה אותך פה איתי רק לקצת. בבקשה שהשער יחרוק ואתה תיכנס, בבקשה להרגיש אותך רק בפעם האחרונה, את חיבוק הקואלה שלך ואת הידיים הקטנות והרכות שלך. אם היית כאן היית אומר לי את אלופה בלהעיר מקומות חשוכים, אבל לא איתי, הפעם זה לא דומה לשום דבר אחר. אני אמא, אמא שהילד שלה כבר לא פה לידי ואני לא יכולה להחזיר אותך מתוק שלי. אני מנסה ומתבוננת באלבומי התמונות שלך ומתמוגגת. פעם אתה על חוף הים ופעם אתה ליצן. היו לך 17 ימי הולדת..ובכל התמונות יש את העיניים היפות שלך. העיניים שלך תמיד דיברו איתי. אני כל כך אוהבת אותך . תמיד ולעולם תישאר איתי. אנחנו נפרדים היום רק מהגוף שלך. הרוח, והלב הטוב שלך נשארים איתי ואיתנו. האישיות הכובשת שלך, השקט, הצניעות, הרגישות, החוכמה, כל אלה נשארים איתנו. הלכת לי מוקדם מדי. תהיה שמח איפה שאתה נמצא ותשלח לנו מידי פעם קרן אור, זה מה שאני רוצה, לקבל סימן שאתה בסדר. תודה שהיית איתנו 17 שנים ומילאת את החיים שלנו בצבעוניות. אנחנו אוהבים אותך, נוח על משכבך בשלום, ילד אהוב שלנו".