אישום: תושב עפולה דקר את בת זוגו שרצתה להיפרד ממנו

על פי כתב האישום הנאשם הגיע למקום עבודתה של בת זוגתו בסופרמרקט בעפולה לאחר שרכש סכין ודקר אותה בפניה ובידיה. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו למתלוננת פצע דקירה בבית חזה ימני, וכן חתכים בסנטר, ברקה ובידיים. המחשה: ארכיון

יכול היה להיגמר אחרת: פרקליטות מחוז–צפון  (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בנצרת  כתב אישום נגד תושב עפולה (38) בגין עבירה של חבלה בכוונה מחמירה לאחר שדקר את בת זוגו על רקע רצונה להיפרד ממנו.
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד  עדית שדה,  עולה כי  במהלך חג הפסח האחרון עלו יחסי הנאשם ובת זוגו  על שרטון.  הנאשם היה מעוניין לשקם את היחסים, אך המתלוננת לא הייתה מעוניינת בכך, ואף חסמה את הנאשם מלהתקשר לטלפון הסלולרי שלה .
עוד עולה כי ביום ,22/4/20 בסביבות השעה  9:30 הגיע הנאשם למקום עבודתה של המתלוננת וביקש לשוחח עמה  להסיר את חסימת הטלפון, אך היא  סירבה. על רקע רצונו העיקש של הנאשם לחזור לזוגיות עם המתלוננת, על אף התנגדותה הנחרצת לכך, החליט לפגוע במתלוננת.
על מנת לקדם החלטה זו, רכש הנאשם מחנות כלי בית באזור סכין בעלת קת מעץ ושב למקום העבודה של המתלוננת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


באותה עת בסביבות השעה 11:00 יצאה המתלוננת להפסקה, ניגשה לרכבה שחנה בסמוך והתיישבה במושב הנהג והותירה את דלת הנהג פתוחה.
הנאשם ניגש לרכב והכניס את פלג גופו העליון לתוך הרכב, שלף את הסכין ודקר את המתלוננת בבית החזה.
המתלוננת ההמומה נאבקה בנאשם, אשר דקר אותה גם בפניה ובידיה. במקביל, החלה המתלוננת לזעוק לעזרה. בשלב מסוים הצליחה המתלוננת להוציא את הסכין מידי הנאשם, וכן אנשים החלו להתאסף סביב הרכב, אז נמלט הנאשם מהמקום.
כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו למתלוננת פצע דקירה בבית חזה ימני, וכן חתכים בסנטר, ברקה ובידיים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו  של הנאשם  עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.