אישום: תושבי מגדל העמק רצחו את שכנם שביקש שקט

השניים, תושבי מגדל העמק מואשמים שדקרו את שכנם בן ה-37 מספר דקירות בכל גופו וגרמו למותו ובשיבוש הליכי משפט

לפני כ-3 שבועות זעזע את תושבי מגדל העמק מקרה רצח חמור בו רצחו שניים מתושבי העיר את שכנם בדקירות סכין בכל חלקי גופו.

פרקליטות מחוז צפון הגישה ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד אב ובנו, 52, 22, תושבי מגדל העמק, בגין רצח שכנם בן ה- 37  ושיבוש מהלכי משפט.
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ויאאם קבלאוי עלה כי ביום 24.11.15, בסביבות  השעה 17:30, התעורר המנוח משנתו למשמע רעש טרקטורון וירד לרחוב. השכן ביקש מהבן שנסע בטרקטורון, להפסיק מאחר והרעש עלול להעיר את בתו התינוקת משנתה. במקום התפתח ויכוח בין השניים. לאחר מכן חזר המנוח לדירתו והרוחות שקטו.
בהמשך, החליטו הבן, יחד עם האב, לנקום בשכן, ולשם כך, הצטייד הבן בסכין מטבח שאורך להבו כ-19 ס"מ ואביו הצטייד במזמרת גינון מפורקת לשני להבים (אורך הלהב כ-30 ס"מ ) ויצאו  לרחוב. האב  קרא לעבר השכן שירד לרחוב. המנוח ירד  לרחוב, כשהוא מצויד בלום מתכתי ופגש בנאשמים.

• דקרו את המנוח בבטן, בזרוע ובצווארו

כשהבחין השכן שהנאשמים מצוידים בכלים החדים,  התרחק מהנאשמים, זרק את הלום וצעק לעבר הנאשמים כי הוא בידיים ריקות וכי אם ברצונם לריב עמו, שיזרקו את הסכינים בהן אחזו. בתגובה, רצו הנאשמים לעברו, כשהם אוחזים בסכין ובכלים החדים, התנפלו עליו ודקרו את המנוח בבטנו העליונה, בשכמו, בזרועו, בירכו השמאלית, וכן גרמו לו לחתכים בצווארו ובמקומות נוספים בגופו.
כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, ולאחר ניסיונות ההחייאה שנערכו על ידי ניידת הטיפול הנמרץ שהוזעקה למקום, נקבע מותו של השכן. הפרקליטות מבקשת מביהמ"ש לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

לדיווח הראשוני שעלה ב-עמקניוז דקות לאחר מקרה הרצח לחצו כאן