אישום: פרצו לבית במרחביה וגנבו ממנו רכוש ורכב

באמצעות המפתחות שגנב אחד הנאשמים הוא פתח את רכב ה הקיה שחנה בסמוך לבית, ולמרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, הוא נהג בו לאזור שטחי יהודה ושומרון. המחשה: דוברות המשטרה

לאחר חקירה אינטנסיבית, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים הצליחו חוקרי משטרת ישראל להתחקות אחר שני פורצים האחד תושב שכם והשני תושב הכפר נאעורה בגלבוע. השניים פרצו לבית במרחביה וגנבו משם רכוש ורכב פרטי מסוג קייה.
במסגרת החקירה עלה כי הנאשם המתגורר בנאעורה יצר קשר עם הנאשם השני ויחד תכננו השניים לגנוב רכב ולהעבירו לשטחי יהודה ושומרון.
באחד מימי שבת של חודש מאי (16/5/20) לפנות בוקר סמוך לשעה 03:00 פרץ הנאשם משכם לבית דרך הדלת שהייתה סגורה אך לא נעולה כאשר בני הבית ישנים. הנאשם גנב את מפתחות הרכב, מחשב נייד, טלפון נייד, שעון ספורט וכסף מזומן שהיו מונחים בסלון.
באמצעות המפתחות שגנב הנאשם משכם הוא פתח את הרכב שחנה בסמוך לבית, ולמרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, הוא נהג ברכב לאזור שטחי יהודה ושומרון עד אשר נעצר סמוך לשעה 05:30 באזור שבי שומרון – קרוב לצומת ג'ית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנאשמים הספיקו להחליף את לוחיות הזיהוי ברכב הגנוב ללוחיות זיהוי של שטחי הרשות בכדי לטשטש את העובדה כי הרכב גנוב.
מדוברות המשטרה נמסר כי כל חומרי החקירה הועברו לחטיבת התביעות אשר הצליחו לגבש תשתית ראיתית כנגד שני הנאשמים והגישו נגדם בקשה למעצרם עד תום ההליכים וכתב אישום בגין התפרצות לבית וגניבת רכב.
בנוסף לנאשם מנעורה הוסף אישום של הסעת תושב שטחים ללא אישור כדין ולנאשם משכם הוסף אישום של כניסה ושהיה בישראל ללא אישור כדין.
״משטרת ישראל נלחמת סביב השעון במטרה להגן ולשמור על תושבי מדינת ישראל ורכושם במסגרת זו היא פועלת בכל המישורים הגלויים והסמויים לאתר את אותם עברייני רכוש המהווים א