אישום נגד בן 33 בגין גרם מעשה אינוס קטינה מהאזור הלוקה בתסמונת דאון- באמצעות רשת האינטרנט 

בעקבות תלונה של אמה של הקטינה אשר חשדה כי ביתה מנוצלת על ידי עבריין מין, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה אינטנסיבית לאיתור החשוד.

פרקליטות מחוז – צפון (פלילי) הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב רמלה בן 33 בגין עבירות של גרם מעשה אינוס, גרם מעשה מגונה בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בנסיבות אינוס אשר בוצעו באמצעות רשת האינטרנט, בקטינה הלוקה בתסמונת דאון תוך ניצול ליקויה השכלי.
בעקבות תלונה של אמה של הקטינה אשר חשדה כי ביתה מנוצלת על ידי עבריין מין, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה אינטנסיבית לאיתור החשוד תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים וכח אדם מיומן בפעולה במרחב הוירטואלי.
לפני כשלושה שבועות נחשפה זהותו של החשוד, הוא אותר בביתו בעיר רמלה ונעצר בשעות הבוקר.
מדוברות המשטרה נמסר כי: "בתום חקירה של חוקרי הסייבר אשר אספו ממצאים פורנזיים ודיגטליים וחקירות מיוחדות של הקורבן, חומר הראיות הועבר לפרקליטות מחוז צפון אשר גיבשו כנגד הנאשם כתב אישום חמור ובקשה למעצרו עד תום ההליכים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד מורן פוגל עולה כי  הנאשם יצר קשר עם הקטינה (כבת 14) באמצעות אפליקציית היכרויות ובהמשך התכתב עמה באמצעות הוואטס-אפ.
במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מהקטינה שתשלח לו תמונות שלה ועל אף שהבחין שמדובר במי שלוקה בתסמונת דאון, המשיך להתכתב איתה, ביקש ממנה תמונות חשופות יותר של גופה ושלח לה תמונות של איבר מינו החשוף.
עוד עולה, כי במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מהקטינה לבצע מעשים אינטימיים. הקטינה אכן ביצעה זאת ושלחה לנאשם את הסרטון.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם  עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.