אישום: מפוקח מין יצר קשר עם קטינות ב"טיק טוק"

הנאשם, צעיר בן 24 מטבריה, החזיק ברשותו טלפון חכם בניגוד לצו הפיקוח המשפטי שהוטל עליו. חוקרי המשטרה איתרו בנייד שלו התכתבויות בעלות אופי מיני שערך הנאשם עם 14 קטינות בגילאים 12-16. עוד עולה כי הנאשם התכתב עם נערה בת 12 וביקש ממנה לתעד את עצמה מבצעת מעשיים מינים ולאחר מכן ביקש ממנה לשלוח לו את הסרטון. המחשה: צילום- pixabay.

שוטרי משטרת ישראל עצרו מפוקח מין, אשר פנה לקטינות באפליקציית "טיק טוק" במטרה לבצע בהן עבירות מין ופרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים.
לפני כשלושה שבועות התקבל דיווח במשטרת ישראל, כי הנאשם, יוצר קשר עם קטינות ומחזיק ברשותו טלפון חכם בניגוד לצו הפיקוח המשפטי שהוטל עליו.
עם קבלת הדיווח על הפרת צו משפטי, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה, תוך שימוש באמצעי חקירה מגוונים. החוקרים אספו ממצאים, גבו עדויות, עצרו את הנאשם ואיתרו את הטלפון החכם.
חוקרי המשטרה איתרו בטלפון הנייד של הנאשם, התכתבויות בעלות אופי מיני שערך הנאשם עם 14 קטינות בגילאים 12-16 באמצעות יישומון "טיק טוק" ויישומון "וואטסאפ".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד עלה מהחקירה, כי הנאשם התכתב עם קטינה בת 12 וביקש ממנה לתעד את עצמה מבצעת מעשיים מינים ולשלוח לו את הסרטון.
הנאשם, צעיר בן 24 מטבריה, נעצר, נחקר ובית משפט השלום בטבריה נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של הנאשם מעת לעת.
בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז צפון, אשר בחנה את הראיות בתיק והגישה בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד הנאשם בגין עבירות של גרם בעילה אסורה בהסכמה והפרת צו פיקוח.