אישום מחריד: רצח את אחותו במהלומות פטיש

בלתי נתפס. כתב אישום בגין עבירות רצח הוגש בראשית השבוע נגד צעיר בן 22 מהכפר בית זרזיר שבעמק יזרעאל. הצעיר ניפץ את גולגולתה של אחותו, שפך חומר דליק, והציתה ולאחר מכן נמלט מהמקום – כל זאת בשל אורח החיים שניהלה ושלא היה לרוחו.

פרקליטות מחוז צפון הגישה ביום ראשון לבית המשפט המחוזי בנצרת  כתב אישום נגד חוסין יוסף רחאל, בן 22 מבית זרזיר בגין עבירות רצח, חטיפה לשם רצח, הצתה וחבלה בכוונה מחמירה.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ויאאם קבלאוי ועו"ד יעל שוחט עולה כי בשל  עזיבתה של רנין רחאל, אחותו של הנאשם את הבית ואורח החיים שניהלה, שלא היו לרוחו של הנאשם הוא החליט לרצוח אותה.

ביום 3.8.15, סמוך לשעה 17:00, שהתה רנין באזור מרכז רסקו בנצרת עילית. למקום הגיע הנאשם ברכב מסוג טויוטה, יחד עם אמו ואחותו. משהבחין הנאשם ברנין קרא לה, ואולם היא, אשר חששה מהנאשם, נמלטה מהמקום. רנין המשיכה במנוסתה עד שהגיעה לחנית רכבים הסמוכה למקום. הנאשם הגיע לשם ברכב, איים עליה כי ירה בה, שלף אקדח, או כלי אחר הדומה לאקדח, ודרך אותו. רנין המשיכה במנוסתה, ואילו הנאשם, שגמלה בו ההחלטה לפגוע ברנין בכוונה להטיל בה נכות או מום, נסע אחורנית לעברה במהירות, פגע בה ברכבו ונמלט מהמקום.
כתוצאה ממעשיו המתוארים לעיל של הנאשם, נגרמה לרנין חבלה בכף רגלה הימנית. רנין פונתה לבית חולים נצרת שם קיבלה טיפול רפואי ושוחררה לביתה. בעקבות האירוע המתואר, הוכרז הנאשם כדרוש חקירה. המנוחה הוציאה צו הגנה כנגד הנאשם, וכנגד בני משפחה אחרים, בשל חששה כי יבולע לה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• התחננה על חייה

ביום 12/01/16 הצטייד הנאשם בפטיש ובחומר דליק, הגיע לאזור הסמוך לכפר משהד, בו הייתה אחותו, שם חטף אותה בכוח, הובילה לחורשה מבודדת הסמוכה ליישוב חנתון שבעמק יזרעאל. הוא עצר את הרכב, משך את רנין בכוח מתוכו, תוך כדי שהוא מכה אותה באמצעות ידיו. כל אותה עת, בכתה רנין, התחננה על חייה וביקשה מהנאשם כי יחוס עליה. לאחר מכן הכה אותה באמצעות פטיש, הפילה ארצה והמשיך להכות בראשה באמצעות הפטיש כ-11 פעמים עד שניפץ את גולגולתה. בהמשך, שפך הנאשם את החומר הדליק על אחותו, הציתה ונמלט מהמקום.

כמו כן כתב האישום מגולל, בנוסף, אירוע קודם שבמהלכו דרס הנאשם  את אחותו ברכב בכוונה לגרום לה לחבלה חמורה, שבגינו הוכרז הנאשם כדרוש חקירה והוצא צו הגנה כנגדו וכנגד בני משפחה נוספים.

מאז האירוע המתואר לעיל ועד ליום 17.1.16 היה הנאשם בבריחה. ביום 17.1.16, בעת נסיעתו של הנאשם באוטובוס בחיפה, התבקש להזדהות ע"י שוטר, והנאשם התחזה לאדם אחר, ביודעו כי המשטרה מחפשת אחריו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם: רצח, חטיפה לשם רצח, הצתה וחבלה בכוונה מחמירה.

 

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|