אישום חמור: צעיר בן 21 תקף קשישה – ראשה נחבט בכביש

צעיר שתקף קשישה לאור יום, לאחר שפגע ברכבה וסירב למסור לה פרטים, אותר ונעצר על ידי שוטרי משטרת ישראל לאחר שברח מהזירה בעיר עפולה. חקירה אינטנסיבית של שוטרי התחנה בעיר הביאה לאיתורו. החשוד נעצר והוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו בבית משפט השלום בנצרת

במשטרת ישראל התקבלה קריאה במוקד 100 על קשישה בת 70 שהותקפה ברחוב משה שרת בעיר עפולה על ידי בחור צעיר, אשר בין היתר, דחף אותה והפילה לאחור אל מרכז הכביש בו נוסעות מכוניות. הקשישה שבנס לא נפגעה מהמכוניות החולפות פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "העמק".
מיד עם קבלת ההודעה חוקרי המשטרה ביצעו פעולות חקירה לגילוי זהות החשוד, ופתחו במצוד אחרי החשוד עד אשר זה הסגיר את עצמו בתחנת המשטרה בעפולה.
בתחנת המשטרה הנאשם החל משתולל וצעק כי הוא חולה נפש, שהוא רוצה למות ורוצה שהשוטרים יהרגו אותו. החשוד הטיח את ראשו בקיר עד אשר השוטרים עצרו ואזקו אותו וגם אז הוא המשיך להשתולל בעודו אזוק.
חוקרי המשטרה גבו עדויות רבות, אספו ממצאים והצליחו לאסוף די ראיות כנגד הנאשם בעבירות חמורות של תקיפת זקן – שהעונש עליה הוא עד 5 שנות מאסר, אי מסירת פרטים ונהיגה ברכב ללא ביטוח. יחידת תביעות צפון של משטרת ישראל בנצרת הגישו כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט השלום בנצרת.
מהחקירה עלה כי הנאשם, צעיר בן 21 תושב עפולה ניסה להחנות את רכבו וכאשר נסע לאחור פגע ברכב הקשישה שרכבה חנה מאחוריו. הקשישה יצאה מרכבה וביקשה מהנאשם פרטים אך זה סירב וניסה להציע לשלם לה כסף מזומן. המתלוננת שוב דרשה את הפרטים אך הנאשם בתגובה דחף אותה בעוצמה אל עבר מרכז הכביש והיא נפלה וראשה נחבט בכביש. הנאשם נכנס לרכבו במטרה לברוח מהמקום אך המתלוננת שהצליחה לקום בסיוע של עובר אורח נעמדה לפניו וחסמה בפניו את נתיב הבריחה.
בתגובה, הנאשם יצא מרכבו ושוב דחף אותה בחוזקה לאחור, הושיב אותה בכוח על גבי מדרגות סמוכות, שגם מהן נפלה ונחבלה, וברח מהמקום.
מדוברות המשטרה נמסר: ״משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ופועלת במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות. משטרת ישראל לא תקבל מצב שבו אזרחים תמימים מותקפים באלימות במקום ציבורי או אחר, רק לפני כשבוע משטרת ישראל עצרה גבר בשנות ה-40 ואף הוגש נגדו כתב אישום, לאחר שתקף באכזריות קשישה במעלית בבנין המגורים שלה בעקבות זאת, שהעירה לו מדוע נכנס למעלית ללא מסכה״.