אישום: בן 59 ביצע מעשה אינוס בבת 7 במחסן

בעקבות האירוע ועם מעצרו של הנאשם, ערכה משטרת ישראל חיפוש בביתו ונמצא שבמשך מספר שנים, ולכל הפחות מחודש אפריל 2016 ועד ליום מעצרו, החזיק הנאשם ברשותו פרסומי תועבה ובהם דמותם של קטינים וקטינות, הנחזים להיות בני 3-14 שנים

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתב אישום נגד תושב הצפון, בן 59, זאת בגין עבירת אינוס של קטינה. וכן, בגין ריבוי עבירות של החזקה וצריכת פרסום תועבה.
לפי עובדות כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שונית קדם נימן ומאיה הרטמן, במהלך השנה האחרונה, בשעות אחר הצהריים, הגיעה קטינה כבת שבע לאזור הבניין בו מתגורר הנאשם, זה הבחין בה קרא לה וביקש ממנה להתלוות עמו למחסן המצוי בבעלותו. הקטינה נכנסה למחסן, הנאשם סגר את דלת המחסן החל לגעת בה, ואז ביצע בה מעשה אינוס.
בעקבות האירוע ועם מעצרו של הנאשם, ערכה משטרת ישראל חיפוש בביתו ונמצא שבמשך מספר שנים, ולכל הפחות מחודש אפריל 2016 ועד ליום מעצרו, החזיק הנאשם ברשותו פרסומי תועבה ובהם דמותם של קטינים וקטינות, הנחזים להיות בני 3-14 שנים. חלק מפרסומי התועבה הוחזקו על ידי הנאשם במהלך התקופה בארגז במחסן, על גבי לא פחות מ- 67 תקליטורים, בהם לא פחות מ- 185 סרטונים. זאת בנוסף לעוד 30 פרסומי תועבה בתקליטורים נוספים שהיו במחסן, ועוד 31 סרטונים על דיסק און קי שהיו בביתו. בנוסף, עלה כי במהלך התקופה הנאשם צרך בתדירות גבוהה פרסומי תועבה.
הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם  עד תום ההליכים המשפטים נגדו.