אישום: בן 43 מהאזור רצח את אחיינו

מכתב האישום עולה כי הנאשם דקר את אחיינו במפעל המשפחתי במהלך ויכוח. צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז צפון (פלילי), הגישה אתמול כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בנצרת נגד פאדי אמארה, בן 43 מכפר כנא, בגין רצח אחיינו גאזי אמארה, שיבוש מהלכי משפט, והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.
לפי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד עמוס דניאלי, בבעלות משפחתם של הנאשם והמנוח מפעל ברזל בכפר כנא. המנוח שימש בתפקידו כמנהל המפעל.
בתאריך 12.09.20 בשעות הבוקר הגיע עו"ד המשפחה למפעל, במטרה לפגוש שם את אבי המנוח ואת כל אחיו, לרבות הנאשם, ולהחתימם על מסמכים משפטים בהקשר למקרקעין שבבעלותם.
עורך הדין הציג לנאשם מסמכים וביקש ממנו לחתום עליהם. הנאשם רגז על עורך הדין, וצעק עליו, מאחר ובאותה עת היו מספר לקוחות במפעל, יצא המנוח ממשרדו, וביקש מהנאשם להנמיך את קולו. אולם הנאשם הוסיף לצעוק והמנוח דרש מהנאשם לעזוב את המפעל. הנאשם סירב לצאת והדף את המנוח. הנאשם והמנוח הוסיפו להתווכח בצעקות במטבחון של המפעל, בשלב זה, אחז הנאשם בסכין מטבח שהייתה מונחת על השיש במטבחון ונעץ את הסכין בצדו השמאל של חזהו, עד לעומק של כ-14 ס"מ. המנוח הצליח להימלט לעבר המדרגות והתמוטט, ונלקח על ידי העורך דין ובני המשפחה לבית החולים.
עוד עולה בכתב האישום שהנאשם לאחר שנעל את עצמו במטבחון, ובמטרה להעלים ראיות ולמנוע או להכשיל הליך שיפוטי, הסתיר הנאשם את הסכין מעל לאריחי התקרה האקוסטית במטבחון, והמתין לבוא כוחות המשטרה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.