אישום: ביצע מעשי אינוס בקטינות

הנאשם איים על אחת המתלוננות ובין היתר אמר לה, פעמים רבות, כי ירדוף את משפחתה, יהרוג את הוריה או אותה עצמה ויחטוף את אחיה, הכל במטרה לגרום לכך שלא תתנגד למעשיו ולמנוע ממנה לספר על אודות שאירע. המחשה: אתר פיקסהביי

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד תושב הצפון בגין ריבוי מעשי אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים תוך שימוש בכוח, גרימת סבל גופני, הפעלת אמצעי לחץ או איום באחד מאלה ועבירת איומים.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד הילה צור, בין דצמבר 1999 ועד אוקטובר 2001 ביקרו המתלוננות, קטינות ילידות 1993 ו- 1997, לעיתים תכופות כל אחת לבדה, בדירת הנאשם. בחלק מהמקרים הגיעו המתלוננות לדירת הנאשם לאחר שזה קרא להן אליו.
במהלך ביקוריה של אחת המתלוננות ובהיותה בת 7 לערך, בתדירות של אחת לשבוע לפחות, במהלך שעות אחר הצהריים ביצע הנאשם בקטינה עשרות רבות של מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


בתגובה לחלק ממעשי הנאשם, צעקה המתלוננת כי יחדל ממעשיו ורק אז חדל הנאשם ממעשיו. הנאשם איים על המתלוננת ובין היתר אמר לה, פעמים רבות, כי ירדוף את משפחתה, יהרוג את הוריה או אותה עצמה ויחטוף את אחיה, הכל במטרה לגרום לכך שלא תתנגד למעשיו ולמנוע ממנה לספר על אודות שאירע. בסיום כל ביקור נהג הנאשם לתת לקטינה עוגייה. בנוסף, ביצע הנאשם מעשה אינוס בקטינה הנוספת בהיותה בת 3-4 לערך, בכך שהחדיר את אצבעותיו לאיבר מינה ובהזדמנות אחרת, ביצע בה מעשה מגונה בביתה בעת שישנה. הנאשם חדל ממעשיו כשהקטינה התעוררה. החקירה בוצעה על ידי מחוז ש"י במשטרת ישראל.