אירועי "סתיו של אהבה" בעפולה יוצאים לדרך

במסגרת אירועי "סתיו של אהבה" יופיעו במופעים פתוחים ללא תשלום לקהל הזמרים איתי לוי ושלומי שבת באמפיפארק בעפולה בשבוע הבא (שני-שלישי, 25-26.10).

עונת הסתיו כבר ממש מעבר לפינה ובעיריית עפולה דאגו לתושבים לשרשרת אירועים ובראשם מופעי "סתיו של אהבה" שיתקיימו בשבוע הבא באמפיפארק בפארק העירוני.
שרשרת האירועים תצא לדרך ביום ראשון (24.10, בשעה 20:30) עם מופע לנשים של הזמרות יובל דיין ודין-דין אביב יחד עם הרבנית ימימה מזרחי בהפקה של המחלקה לתרבות יהודית בהיכל התרבות (כרטיסים אחרונים ניתן להשיג בקופות ההיכל).
יממה לאחר מכן (25.10, בשעה 20:30) יתארח הזמר איתי לוי באמפיפארק. לוי, כזכור, היה אמור להופיע במסגרת אירועי הקיץ אך המופע התבטל בעקבות התפרצות הגל הרביעי של הקורונה. בעקבות הירידה בתחלואה החליטו בעיריית עפולה לקיים את המופע של איתי לוי ללא עלות במסגרת אירועי "סתיו של אהבה" והודיעו כי כל מי שרכש כרטיס למופע הקיץ יקבל החזר כספי (יש לציור קשר עם משרדי היכל התרבות).
ביום שלישי (26.10, בשעה 19:00) ייהנו תושבי עפולה ממופע ענק נוסף פתוח בחינם לקהל של הזמר שלומי שבת במופע הצדעה למערכת החינוך העירונית. יממה לאחר מכן ביום רביעי (27.10, בשעה 20:30) יתקיים מופע סטנד-אפ של הקומיקאית הדר לוי והרצאה של פרופ' דן הרשקו במסגרת חודש המודעות לסרטן השד. אירוע נוסף במסגרת חודש המודעות לסרטן השד יתקיים ביום חמישי (28.10, בשעה 19:00) בשוק הישן ויכלול תערוכת תמונות ותצוגת אופנה של נשים חולות, מחלימות, נשאיות הגן BRCA וצוות רפואי ממרפאת השד בעפולה. את אירועי חודש אוקטובר ינעלו מופע סטנד-אפ של הקומיקאי חן מזרחי בהיכל התרבות במוצאי שבת (30.10, בשעה 21:30) ומופע לאזרחים הוותיקים של הזמרת אביבה אבידן (31.10, בשעה 19:30) בהיכל התרבות. (כרטיסים ניתן להשיג בקופות ההיכל).
מופעים המוזיקה באמפיפארק ב25-26.10 יתקיימו על פי התקנות הבריאותיות של משרד הבריאות באותה העת. במקום יהיו גם פוד-טראקס ודוכנים לכל המשפחה. עקבו אחר הפרסומים בעמוד הפייסבוק הרשמי של עיריית עפולה.