אילן וקנין: "אין יותר בשל ומוכן ממני לתפקיד ראש העיר עפולה"

עו"ד וקנין מגיע לקו הסיום של הבחירות אופטימי ואומר: "אני, יחד עם תומכיי, מבקשים להציג אלטרנטיבה אחרת ולהגיד באופן ברור, די לסכסוכים, כן למנהיגות שפויה"

"אני חש תחושה נפלאה, תחושה של משהו חדש שקורה כאן, של מהפך אמיתי. וואוו איזו חוויה עוצמתית, להתמודד לתפקיד ראש העיר של עפולה, העיר שלנו, ואני בסך הכל מבקש לעשות טוב, הכי טוב לתושבי העיר שלנו, לילדים שלנו", כך אמר השבוע עו"ד אילן וקנין, המתמודד לראשות עיריית עפולה. כמו לאורך כל הקמפיין שלו, גם השבוע הדגיש עו"ד וקנין את הנושאים המרכזיים במצע שלו ובהם: שינוי סדרי העדיפויות בעיר, השקעה באנשים ובילדים במקום בבטון ונדל"ן. "עיר שילדים אוהבים לגור ולגדול בה, היא עיר חזקה ואטרקטיבית”, אומר עו”ד וקנין, “לאחר שצברתי ניסיון עשיר ומגוון ובעיקר בתחום הניהולי והעסקי וכמובן בתחום המשפט כעורך-דין ונוטריון אין יותר בשל ומוכן ממני לתפקיד. נאלצתי להיכנס לקמפיין רווי יצרים וסכסוכים בין שני מועמדים, שכנראה נכונה האימרה שכשחוטבים עצים עפים שבבים והם עפים עליי ולא בצדק. כנראה, זה חלק מהמחיר שעליי לשלם. מאז הכרזתי על התמודדותי, אני מקבל מאות פניות מתושבי העיר שמאסו בכיוון אליה צועדת העיר ועוד יותר מהסכסוך הבלתי נגמר בין מירון לאלקבץ המתחלפים בניהם מזה 20 שנה. רבים חוששים להביע עמדתם בפומבי שמא יתנכלו להם, בילדיהם או בעבודתם, כאילו היינו מדינה חשוכה, טוטליטרית".

"לצערי, מתמודדים מסוימים זיהמו את המושג 'צביון העיר'"

עוד מוסיף ואומר עו"ד וקנין: "חלק גדול מהתושבים מכירים את המאבק על צביונה של העיר והמאבק שאני בעצמי ניהלתי כנגד מכרז הקרקעות במורדות עפולה הצעירה בעפולה עלית. לצערי, מתמודדים מסוימים זיהמו את המושג 'צביון העיר' וחמור לא פחות מבצעים גנבת דעת של הציבור, כך שמצד אחד הם מייחסים לעצמם את המאבק ובנו עליו קמפיין שלם ומצד שני גוזלים, ומעלימים את חלקי המשמעותי במאבק בו השקעתי, מתוך שליחות ואמונה, לא פחות משנתיים ימים ועדיין, את זמני, זמן משפחתי, זמן משרדי וכספי הפרטי. כל אלה הרוכבים היום על המאבק הם טרמפיסטים, הם פשוט לא היו שם. אני, כפי שסימנתי לאורך כל הקמפיין שלי, הצבתי את הילדים והתושבים שלנו במרכז, את החינוך, התרבות והתעסוקה – שינוי חד של 180 מעלות בסדרי העדיפויות –  אנשים במקום בטון. אני ותומכיי ממשיכים כל הזמן, עד הרגע האחרון בהפצת המצע שלי ותומכים הרבים מצטרפים כל הזמן עד הרגע האחרון. הם מזדהים עם המצע שלי ונחשפים אליי בחוגי הבית, בכנסים, ברשתות החברתיות, בשיחות ובכל פורום אפשרי. אני, יחד עם תומכיי, מבקשים להציג אלטרנטיבה אחרת ולהגיד באופן ברור, די לסכסוכים, כן למנהיגות שפויה, כן לחינוך, כן לתרבות וכן לתעסוקה. אני בהחלט קורא לתושבי עפולה לממש את זכותם הדמוקרטית, ללכת להצביע ולהשפיע על עתידם ועתיד ילדיהם בשנים הבאות. בהזדמנות זו, אני פונה קודם כל לתומכיי ולכל תושבי עפולה, הרי אנו נמשיך לחיות יחד, אנא, הימנעו מהכפשות, משיח לא מכבד ותנהגו בכבוד אחד כלפי השני. ביחד נצעיד את עפולה לאחדות ולהצלחה”.

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|