איך למצוא מוביל בצפון מעכשיו לעכשיו?

מאת: מוביל מחברת המובילים בישראל
צילום- freepik

אנחנו חיים במציאות דינמית מאוד וחייבים להתאים את עצמנו לכך. גם בתחום ההובלות עשוי להיווצר צורך מידי עקב קצב השינויים המהיר של העולם סביבנו – וכשזה המצב אנחנו חייבים למצוא מוביל בצפון מעכשיו לעכשיו. לכאורה מדובר במשימה לא פשוטה, שכן בדרך כלל הובלה היא שירות שמוזמן מספר שבועות מראש ובתקופות העומס אפילו מומלץ לשריין מועד חודש וחצי עד חודשיים מראש. יחד עם זאת כמו בכל תחום אחר, כשיש ביקוש יש גם מי שיספק מענה לביקוש הזה – כך שניתן למצוא מובילים איכותיים גם מהרגע לרגע.

• פורטל מוביל בתחום

דרך נוחה במיוחד למצוא הובלה בצפון מהרגע להרגע היא להיכנס לפורטל מוביל בתחום. באתרים אלה ניתן לבחור בקטגוריה של הובלות בהולות, למלא את הפרטים הרלוונטיים (מקום, סוג ההעברה וכמובן מספר טלפון) – ותוך זמן קצר לקבל מספר פניות מחברות שזמינות לעבודה מידית.

יתרון נוסף של שיטת פעולה זו הוא האיכות. פורטלים רציניים מסננים את חברות ההובלה שעובדות איתם על בסיס פידבקים מלקוחות, כך שאתם יכולים לדעת בוודאות שהפניות שתקבלו הן של מובילים אמינים שאכן יגיעו באופן מידי.

הובלה של פריטים בודדים

המציאות הכלכלית מחייבת אותנו להימנע מהוצאות מיותרות. המודעות האקולוגית גורמת לעוד ועוד ישראלים להתנהל בהתאם לעקרונות הקיימות – ובהתאם להציע למכירה רהיטים ומכשירי חשמל ישנים שעדיין יכולים להניב תועלת לאחרים. כמובן שגם קניית פריטים יד 2 הפכה לתופעה רווחת, ולכן אחת הסיטואציות הנפוצות שבהן אנחנו מחפשים חברת הובלות בצפון להיום, ואפילו לעכשיו, הוא לצורך העברת פריט בודד שמצאנו בלוח יד שנייה, בקבוצת פייסבוק רלוונטית וכו'.

במקרים אלה המידיות היא קריטית. אם למשל מצאנו מקרר במצב טוב ובמחיר אטרקטיבי, כדאי לוודא הגעת מוביל תוך זמן קצר, או במועד הנוח ביותר מבחינת המוכר, על-מנת שלא לפספס את ההזדמנות למישהו אחר זריז יותר.

הובלת דירה מהיום להיום

גם מציאת שירותי הובלות בצפון הארץ לצורך העברת דירה כבר היום היא לא משימה בלתי אפשרית. בדרך כלל הסיבה לכך היא הברזה של מוביל שכבר קבענו איתו – ולכן כדאי לבחון מראש את מידת הרצינות והאמינות של החברה שאיתה מסכמים על הובלה.

למי שכבר נתקע עם כל תכולת הדירה בתוך קרטונים וכמובן החובה לפנות את הדירה, הפתרון הוא כאמור מציאת פורטל איכותי שמקשר את האדם שזקוק לשירות הבהול עם מספר חברות הובלה. בדרך זו ניתן לבצע סקר שוק זריז למרות לחץ הזמן, ומאחר שהחברות מבינות שהן נדרשות להתחרות לא רק מבחינת הזמינות אלא גם מבחינת העלות, הן יספקו הצעות מחיר משתלמות.

בכל מקרה חשוב לקחת בחשבון שהדחיפות עשויה לבוא לידי ביטוי בתוספת מסוימת לעלות ההובלה – אבל לא גבוהה מדי, ובפרט לא כשמקפידים לקבל מספר הצעות מחיר.