איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל 

מה מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל, איך משווים ביטוח נסיעות לחו"ל? צילום: freepik

איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל? אתם עומדים לפני טיול מרגש, אבל כדי להפוך את הטיול לכמה שיותר בטוח, אתם חייבים להבטיח שיש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל שמתאים לאופי הטיול שלכם. יש היום סוגים שונים של חופשות, יש חופשות תיירותיות, יש חופשות סקי, יש טיול אחרי צבא, יש מקומות מסוכנים יותר ויש מקומות מסוכנים פחות. המטרה של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לגרום לכם להתמקד אך ורק בטיול, ללא שום חשש נלווה. כדי לבחור את הביטוח המתאים אתם צריכים להיעזר באתר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל.

מה מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל?

כדי לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל אתם צריכים לדעת מה הוא מכסה. יש סוגים שונים של ביטוחים, חלק מהביטוחים מכסים דברים מסוימים ודברים מסוימים לא. הביטוח הסטנדרטי הוא ביטוח שמכסה אתכם מבחינה בריאותית. זאת אומרת, יש לכם ביטוח בריאות בחו"ל. ביטוח הבריאות שיש לכם בארץ לא תקף כאשר אתם עוברים את הגבול. לכן, גם כאשר אתם צריכים את הטיפול הרפואי שבארץ לא עולה לכם דבר, בחוץ לארץ הוא יכול להגיע לאלפי שקלים. ביטוח נסיעות כולל גם עזרה ראשונה במקרה של שברים ואפילו חילוץ במקרים בהם אין גישה להגיע אליכם. חילוץ מתבצע על ידי מסוק. ביטוח נסיעות גם יכול לכלול הובלה של מנוח שנפטר בעת הטיול ותרצו לקבור אותו בארץ.

מלבד לכך, ביטוח נסיעות גם כולל מקרה של אובדן כבודה או ביטול טיסה עקב משבר הקורונה. יש כל כך הרבה כיסויים הקשורים בביטוח נסיעות. לכן, המטרה שלכם היא למצוא את הביטוח שרלוונטי עבורכם, זאת מטלה לא פשוטה. בתור התחלה, עליכם להתאים את הביטוח שלכם בהתאם לאופי הטיול שלכם. זאת אומרת, האם אתם עומדים לפני טיול אקסטרים? אם כן, עליכם לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות יותר קפדני וכמו כן, גם יקר יותר. אם אתם עומדים לפני טיול תיירותי באנגליה, אתם לא צריכים לבטח את עצמכם באופן מקיף כל כך. יש מסלולי ביטוחים שהם כבר מובנים, גם ביטוחים לטיול במזרח לאחר הצבא, טיולי סקי ועוד.

• השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל עובדת לפי שלבים מאוד ברורים. עליכם להגיע לאתר ניטרלי ומקצועי אשר דרכו תוכלו להשוות בין החברות השונות. כאשר אתם מגיעים למחשבות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל עליכם להזין את הפרטים הספציפיים לגבי הטיול שלכם ולגבי הפרטים האישיים שלכם. הזנת הנתונים כוללת את מספר הנוסעים, גילם, תקופת הזמן בה תשהו בחו"ל, מיקום, חברת תעופה, אם מדובר על ביטוח כבודה עליכם לציין מה יש בה ורק לאחר מכן תקבלו הצעת מחיר מכמה חברות שונות. עליכם יהיה לבחור מבין כל החברות את הדיל המשתלם ביותר. השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל יכולה להיות באמצעות סינון מחיר, אך חשוב לראות את כל האופציות לפני שאתם מסננים לפי מחיר.

המחיר אותו תקבלו דרך אתר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל יהיה בהכרח זול יותר מאשר המחיר אותו תקבלו דרך שירות הלקוחות ישירות מהחברה. הסיבה לכך ברורה, התחרות הרבה יותר גדולה כאשר מדובר על אתר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל, במקום בו התחרות גדולה המחירים יורדים. שימו לב, גם כאשר אתם רואים כבר חברות אשר מוצאות חן בעיניכם, עליכם לבדוק מעט פרטים אודות החברה עצמה. בדרך כלל, אתרים כאלה יכללו בתוכם רשימה ארוכה של חברות ביטוח מקצועיות, אבל תמיד עדיף לשמוע על דעה חיצונית של מישהו שכבר עשה ביטוח נסיעות דרך אותה חברה.

טראסטי השוואת ביטוחים
טראסטי השוואת ביטוחים

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|