איגוד הכינרת: בגלל המצב יסגרו כל חופי הכינרת כולל חניוני יום ולילה

ו"ר איגוד ערים כינרת: עקב ההחמרה בהתפשטות מחלת הקורונה ובהמשך להנחיה החדשה של משרדי הבריאות והפנים יסגרו כל חופי הכינרת כולל חניוני יום ולילה כמו גם אזורי החניה. חוף דוגית שנסגר בכינרת. צילום איגוד ערים כינרת

אפקט הקורונה: ברשות הכינרת חיכו זמן רב לחורף גשום שימלא את האגם,והחלו בהכנות לעונת הרחצה הממשמשת וקרבה לקבל את פני הרוחצים והנופשים כיאות.
אתמול בעקבות ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות- לא לצאת לפארקים, גינות המשחקים, חופי הים, בריכות, מוזיאונים, שמורות טבע וגנים וכד'., יצאה בנוסף  הנחיה מטעם  עטאף חיראלדין, מנהל האגף לחופי הרחצה במשרד הפנים, שקבע כי כלל חופי הרחצה בישראל יסגרו החל מהיום(17.3) למתרחצים ויופסקו כלל שירותי ההצלה. כמו כן, יחסמו כל דרכי הגישה לחופים, איסורים אלו יאכפו על ידי רשויות החוק.
בעקבות זאת הוחלט באיגוד ערים כינרת לסגור את כל 15 חופי איגוד ערים כינרת, כולל חניוני יום ולילה, ולנעול את שערי חניות רכבים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יו"ר איגור ערים כינרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום מסר כי "עקב ההחמרה בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל והנחיית משרדי הבריאות והפנים, יסגרו כל 15 חופי איגוד ערים כינרת, כולל חניוני יום ולילה, ינעלו שערי חניות רכבים, יחסמו דרכי הגישה לחופים ולא יינתנו שירותי הצלה, זאת על מנת לשמור על בטיחות האזרחים וחייהם ולמנוע שוטטות של אנשים בחופי הכינרת".
גרינבאום ציין כי "מאחר ולא יפעלו בחופי איגוד ערים כינרת – השירותים לציבור (מלתחות, שירותים וכד') וכן שירותי הצלה ופיקוח- חל איסור על גישה לחופים וכן רחצה בהם וכי הרחצה ללא מציל מסוכנת ואסורה וכי בכדי למגר את מגפת הקורונה, הוא מבקש מהציבור להישמע לחוקים והנחיות משרדי הממשלה, בתקווה, כי התקופה תסתיים בקרוב וכולנו נחזור לשגרה ובילוי בחופי הכינרת".