אטרקציה חדשה בגלבוע: "פארק חבר" בשלבי הקמה אחרונים

בפארק המושקע והמרהיב ביופיו, פיתוח נופי, שבילי הליכה, ספסלים, פרגולות, צבע, גינות ציבוריות, וביצוע מערכות תשתית תת-קרקעיות כמו מים, ניקוז ותאורה

בימים אלו עובר האזור המצוי בליבו של הישוב חבר (המרכז הוותיק), עבודות שיקום וטיפוח אינטנסיביות, כך שהמקום יעמוד לרשות כל תושבי גוש חבר, ולרשות הציבור, שצפוי ליהנות מפארק תיירותי מהנה.
במקביל, נועדו העבודות במקום להבטיח שלל פעילויות קהילתיות, התומכות בצמיחה הדמוגרפית המרשימה בישוב הקהילתי חבר, המתבטאת בין השאר בבניית שכונה כפרית חדשה, על פני 96 מגרשים, שהכפילה את כמות המתיישבים בחבר.
בפארק המושקע והמרהיב ביופיו, פיתוח נופי, שבילי הליכה, ספסלים, פרגולות, צבע, גינות ציבוריות, וביצוע מערכות תשתית תת-קרקעיות כמו מים, ניקוז ותאורה.
כאמור הפארק ישמש את היישוב חבר להתכנסויות, ולכן כללו העבודות הקמת במה למופעים, אשר תתמוך באירועי תרבות ובילוי מקומיים. העבודות מבוצעות ע"י המועצה, באמצעות "החברה הכלכלית גלבוע", ועלותם מוערכת במעל למיליון ש', שהם השקעה משותפת של המועצה ומשרד השיכון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"המועצה מגבירה את פיתוח הישובים ותומכת משמעותית בתהליכי צמיחה דמוגרפית הכוללים קליטת אוכלוסייה צעירה, לצד פיתוח נופי הממנף את הישובים", אומר עובד נור, ראש המועצה. "העבודות להקמת "פארק חבר", מגיעות בעקבות תכנון ייסודי המייצר הזדמנויות פיתוח וצמיחה, תוך מיצוי הפוטנציאל המתקיים במפגש בין ערכי החקלאות, הטבע, התיירות והסביבה". אומר ראש המועצה.
בהמשך לדברי עובד נור, יצוין כי הפארק החדש נוצר בעקבות התוכניות המרחביות שמקדמת המועצה, המבקשות לצד הפיתוח, גם להעצים את הפסיפס האנושי ולספר את הסיפורים המקומיים הייחודיים. כך, גם התכנון המקדים לפארק חבר, כלל שיח קהילתי מרגש ומעצים, בו לקחו חלק כל ארבעת וועדי הישובים המרכיבים את הגוש- ברק, אדירים, חבר ודבורה, אשר יחדיו נתנו ביטוי מרחבי המקשר ומחבר ביניהם.
המהנדס מוזהר סעד, המפקח על פרויקט מטעם החברה הכלכלית הגלבוע, עדכן השבוע כי העבודות הנוכחיות לקראת סיום, ובמועצה יודעים לספר כי בשבועות הקרובים יחנך הפארק באירוע פתיחה מרשים בהשתתפות ראש המועצה, עובד נור, ועד היישוב חבר, וכמובן תושבי היישובים השכנים.

 

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|