אחרי שנה: יולדת שחלתה בקורונה שבה למרכז רפואי העמק עם התינוקת שלה

"התרגשנו כולנו עד דמעות לראות אותה, הולכת, בריאה ויפה מתמיד, עם המשפחה והילדים שלה והתינוקת שראיתי אז בווידאו", סיפרה ענבל אדוני, עובדת סוציאלית במרכז הרפואי. צילום: העמק

מפגש מרגש נראה בשבוע שעבר במרכז הרפואי העמק בעפולה בין ענבל אדוני, עובדת סוציאלית שמועסקת בביה"ח, עם קריסתינא שמשום, יולדת שחלתה בקורונה, אושפזה במצב קשה.
"לפני שנה במסגרת היותי עו"ס טיפול נמרץ קורונה א' במרכז הרפואי העמק, יחד עם הצוות המדהים של טיפול נמרץ ופנימית א', ליווינו את קריסתינא, שהייתה מורדמת ומונשמת ומוגדרת במצב קשה", סיפרה אדוני, "פעלתי בכדי לדאוג לה, לבעלה המסור והמקסים ולמשפחתה שליוותה אותה בדאגה וחרדה. אני זוכרת שכאשר נגמלה מהנשמה, עוד לפני שבכלל הצליחה לומר מילה הראיתי לה בווידאו היישר ממחלקת יולדות הקסומה של העמק, ששיתפו פעולה באופן יוצא דופן, את התינוקת המתוקה שלה. היום, לאחר כמעט שנה, בהפתעה מוחלטת הם הגיעו לבקר אותנו במחלקה, התרגשנו כולנו עד דמעות לראות אותה, הולכת, בריאה ויפה מתמיד, עם המשפחה והילדים שלה והתינוקת שראיתי אז בווידאו. זה נתן לי זריקה של מוטיבציה והזכיר לי כמה משמעותי התפקיד שלנו, כמה כוח יש לחיבוק ותמיכה בחולים ובמשפחות."

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|