אחרי שלושה עשורים: ממונה מועצה דתית חדש בעפולה

היסטוריה קטנה נרשמה השבוע בעפולה לאחר מינויו של אשר מרזר לתפקיד ממונה המועצה הדתית לאחר כ-30 שנה בהן כיהן בתפקיד משה משיח שסיים את תפקידו

נעים להכיר: אחרי שלושה עשורים מונה יו"ר מועצה דתית חדש בעפולה. השר לענייני דת מתן כהנא החליט השבוע למנות את אשר מרזר מעפולה לתפקיד לאחר שיו"ר המועצה הקודם משה משיח סיים את תפקידו לאחר כשלושים שנה בהן כיהן בתפקיד.
כידוע, המועצה הדתית היא רשות ממלכתית אשר תפקידה לספק את שירותי הדת לתושבים היהודים ברשויות בכלל ובעפולה בפרט. פעילות המועצה הדתית משתרעת על פני תחומים רבים בחיי הקהילה כגון: כשרות, נישואין, קבורה, מקוואות, פעילות תרבות תורנית, עירובין ועוד. במסגרת המועצה הדתית פועל רב העיר המהווה סמכות הלכתית על המועצה הדתית. מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק שירותי הדת בעפולה, חביב פרץ, אמר על המינוי: "מדובר במינוי ראוי של תושב העיר, בחור צעיר ונמרץ, ירא שמיים, אני מאחל לו הצלחה רבה וסמוך ובטוח בהצלחתו".
יו"ר המועצה החדש, אשר מרזר, שהעתיק את מגוריו לעפולה לפני 13 שנים הוא בוגר ישיבת הסדר "נהר דעה" בנהריה ו"מרכז הרב" בירושלים, שירת ביחידה מובחרת בחיל המודיעין ובוגר אוניברסיטת חיפה, אמר לאחר מינויו: "אני נרגש להיכנס לתפקיד החדש. זוהי זכות ושליחות גדולה עבורי, ואני מבטיח לפעול בכל הכוח על מנת להנגיש את שירותי הדת למען כל תושבי עפולה ללא יוצא מן הכלל".