אחרי ההצלחות הגיע החוזה: זולו הוחתם לשנה וחצי בעפולה

"אין מישהו שרוצה להצליח יותר ממני ואני בטוח שביחד עם הצוות המקצועי והשחקנים הנהדרים שיש במועדון, נוביל את הקבוצה לעונה שקטה", אמר זולו

מה שזמני הופך לקבוע: רומן זולו, שהחליף את שלומי דורה כמאמנה הזמני של הפועל עפולה הוחתם כמאמן הקבוצה לשנה וחצי הקרובות. ההסכם מגיע בעקבות שרשרת ההצלחות שנחל המאמן מאז נכנס לתפקיד. בהודעה רשמית של המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל עפולה גאה ושמח להודיע על הארכת חוזהו של מאמן הקבוצה, רומן זולו, לשנה וחצי הקרובות".
מנהל המועדון, עמי אסייג אמר: "המינוי של רומן לשנה וחצי היה מתבקש ולאו דווקא בגלל התוצאות. אנו מרוצים מהשינוי הדרסטי שרומן הביא ביחד עם הצוות המקצועי שלו בתקופה כל כך קצרה. כאחד שניהל את מחלקת הנוער במשך שנים רבות, אין גאווה גדולה יותר עבורנו מאשר לראות את תושב המקום מוביל את הקבוצה הבוגרת. אנו מאמינים שרומן הוא האיש הנכון עבורנו".
מאמן הקבוצה, רומן זולו, אמר: "אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון בי. כאחד שגדל במחלקת הנוער של המועדון וכתושב העיר זה יום מרגש עבורי. אין מישהו שרוצה להצליח יותר ממני ואני בטוח שביחד עם הצוות המקצועי והשחקנים הנהדרים שיש במועדון, נוביל את הקבוצה לעונה שקטה".