'אות שר הבריאות' הוענק למכבי שירותי בריאות במחוז הצפון

ד"ר גלית קאופמן, ראש מחוז הצפון: " כבוד גדול עבורנו לזכות באות שר הבריאות, זהו רגע מרגש עבורי, הזכייה רק מעודדת אותנו להמשיך, לחלום, ליצור ולחדש"

ניידות טיפת החלב והגריאטריה של מכבי במחוז הצפון הן פיתוח חדשני ויוצא דופן שמטרתו להנגיש את שירותי הקופה ברמה הגבוהה ביותר לכל נקודה במחוז הצפון. מדובר בניידות מרווחות, חכמות ומאוד יעילות שתוכננו בהתאם עבור הגיל הרך ועבור הגיל השלישי.
ניידת טיפת החלב משמשת כמרפאה על גלגלים, ומצוידת היטב בכל הציוד הנדרש ופועלת בכל אזור הצפון בהתאם לצורך. המהלך מהווה באופן מעשי הכפלה של מרפאות טיפת החלב של מכבי בצפון. המרפאה הגריאטרית הניידת מתפקדת כמו כל מרפאה גריאטרית ומאוישת על ידי רופא, אחות וצוות רב מקצועי . הצוות מעניק מגוון טיפולים ואבחונים שמטרתם מניעת הדרדרות תפקודית והעלאת איכות החיים בקרב אוכלוסייה זו . כעת, עם הצלחה גדולה של המיזם ותודתם של אלפי חברים שנהנו מהניידות, זכתה מכבי במחוז הצפון באות שר הבריאות על המיזם החדשני ויוצא הדופן.
ד"ר גלית קאופמן, ראש מחוז הצפון: "כבוד גדול עבורנו לזכות באות שר הבריאות, זהו רגע מרגש עבורי, הזכייה רק מעודדת אותנו להמשיך, לחלום, ליצור ולחדש. ניידות הבריאות שהוקמו בצפון- זו יוזמה ייחודית וחדשנית, ראשונה מסוגה בעולם. הרעיון והחזון מאחורי המיזם זה להנגיש את השירות הרפואי למקומות הכי מרוחקים בצפון. המיזם הינו פרי שיתוף פעולה של פרופסור שוקי שמר יו"ר אסותא, חברת 'עמל ומעבר' ומכבי שירותי בריאות".
חמדה שטויאר, מנהלת התפעול של מכבי במחוז הצפון: "לנו, כיזמים, יש המון רעיונות, אך כדי להפוך רעיון לפתרון של ממש, זה ההישג הגדול. וכשמדובר בבריאות, ההישג הזה הופך להיות הרבה יותר משמעותי כי בסוף מי שנהנה מזה אלו תינוקות, הורים וקשישים שמקבלים שירות בכל נקודה בצפון בזכות הניידות הללו".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|