אות הצטיינות לרכזת התקשוב של ביה"ס עמק חרוד בגלבוע

נחמה בן בן צבי המשמשת רכזת התקשוב של בית הספר ציינה לשבח על עשייתה המקצועית וקידום התקשוב בכל תחומי בית הספר מבחינה טכנולוגית ומבחינה פדגוגית. צילום דוברות הגלבוע.

כבוד לחינוך בגלבוע: בשבוע שעבר הוענקה תעודת הצטיינות מחוזית לנחמה בן צבי, המשמשת כרכזת התקשוב של בית הספר היסודי עמק חרוד.
התעודה הוענקה לבן צבי על הובלת בית הספר בתחום התקשוב לרמות טכנולוגיות גבוהות.
בהחלטת אנשי הועדה שהעניקו את התעודה, צוינה עשייתה המקצועית והמיטבית בתחום התקשוב הבית ספרי, אופן ניהול אתר בית הספר באופן עדכני והובלת והנחיית אנשי ביה"ס לעשייה פדגוגית מתוקשבת, המקדמת למידה משמעותית.

ראש המועצה, עובד נור: "אנו נמשיך להשקיע בתקשוב בתי הספר מתוך מחשבה ומדיניות הדוגלת בהענקת סל כלים מגוון ועדכני לדור הצעיר בגלבוע. השימוש באמצעי פדגוגיה חדשניים, מסייעת לנו להעניק לילדינו, כבר מגיל הגן, חינוך איכותי ומצוין, עכשווי ומתקדם. השימוש באמצעי התקשוב מכין את הדור הצעיר להווה ולעתיד, ופותח לו אופק רחב להזדמנויות חשובות רבות. בנוסף להשקעה בתקשוב, אנו נמשיך להשקיע בלב החינוך- צוותי החינוך הנהדרים ובחינוך לערכים.

ראש מינהל החינוך, יאיר ילובסקי, ברך את נחמה בן צבי על בחירתה כמצטיינת ואמר: "שמח על כוח האדם האיכותי במערכת החינוך בגלבוע, שמוביל את בתי הספר להשתפר כל הזמן ולשמור על איכויותיו".