'אות המצוינות החברתית' הוענק לטל חקוקי מעפולה

סטודנטים מעפולה וממגדל העמק, חברי תכנית "נטועים" – לפיתוח מנהיגות בני מקום, אירחו השנה את כנס המנהיגות השנתי לכלל משתתפי 'נטועים – ממזרח שמש' של 'כל ישראל חברים'. לכנס שהתקיים באשכול הפיס בעפולה הגיעו כ-200 משתתפים וביניהם קבוצות 'נטועים' מכל הארץ.
אות המצוינות החברתית על שם אלפונסו צבע ז"ל הוענק ע"י נציג המשפחה, שמואל צבע ומנהל "ממזרח שמש-כל ישראל חברים", משה שריקי, שהעניקו את הפרס לסטודנטים משנה ב' נטועים בעפולה ומגדל העמק, על פעילות ומנהיגות חברתית יוצאת דופן.
שירן מימן, בת 27, סטודנטית לתואר ראשון בהיסטוריה וחינוך חברתי קהילתי במכללת אורנים גדלה והתחנכה במגדל העמק. לפני כשנה וחצי סיימה את שירותה הצבאי בדרגת סרן, בתפקיד מ"פ מפקדה בגדוד שריון. שותפה במועצת הנשים העירונית "מנהיגות את המחר" לקידום ושיתוף נשים בהנהגה ובעשייה הציבורית הקהילתית במגדל העמק. יחד עם חבריה לקבוצה מובילה במגדל העמק את פרויקט "נטועים באקדמיה" המעודד צעירים ללימודי השכלה גבוהה. שירן קיבלה את האות על כך שהינה הסטודנטית הבולטת ביותר בצוות הנטועים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


האות הוענק גם לטל חקוקי, בן 27, סטודנט שנה ב' מקבוצת נטועים מגדל העמק וסטודנט לתואר ראשון לתקשורת במכללת עמק יזרעאל, שנה שלישית.
את האות קיבל בשל רוח ההתנדבות שלו ועל היותו גורם מאחד בין חברי הקבוצה, שיודע להוביל את הצוות לגבהים חדשים ובד בבד צנוע וענו. טל פעיל ביחידה למעורבות חברתית במכללה האקדמית עמק יזרעאל, מכהן כיושב ראש מודל האו"ם. מעבר לכך – מתמחה במחלקת הדוברות של עיריית מגדל העמק וכך לומד כיצד ניתן להעצים באמצעות התקשורת את ערי הפריפריה. בשנה שעברה הוביל את פרויקט הסטיקר – שת"פ עם מחלקת הנוער בעירייה.
ראש עיריית עפולה – יצחק מירון בירך את הצעירים הנטועים בצפון והוסיף: "צעירים שאינם דואגים רק לעצמם ולרווחתם, אלא גם בשלב זה של רכישת השכלה גבוהה באקדמיה הם השתלבו בתכנית הדואגת לסביבה ולחברה בקהילה שלהם תוך פעולה משמעותית ועשייה חברתית למען האחרים".