אות הוקרה מ"קרן דניאלי" הוענק לרופאים של מכבי

שלושה רופאי משפחה של 'מכבי' זכו להוקרה מקרן דניאלי לאחר שקיבלו, כל אחד מהם, למעלה ממאה מכתבי המלצה ממטופלים

ד"ר משה רנרט, ד"ר עילם גבע ופרופסור משנה דורון רימר, מומחים לרפואת משפחה במכבי שירותי בריאות,  זכו להוקרה מרגשת מקרן דניאלי, לאחר שקיבלו, כל אחד מהם, יותר ממאה מכתבי המלצה ותודה ממטופלים, שהודו על שירות מקצועי וטיפול מסור.
ד"ר רנרט, מומחה לרפואת משפחה של מכבי, קיבל את הפרס עם ציטוט של אחד ממטופליו, שבחר לתאר אותו כ"רופא מסור בעל מקצועיות ללא פשרות שנמצא שם עבורי בכל עת". ד"ר רנרט הנרגש שיתף: "מרגש מאוד לדעת שקבלתי את הפרס בזכות המטופלים. אני מידי יום נהנה להגיע למקום העבודה ולטפל. ההערכה וההוקרה מצדם מחברת אותי אליהם אפילו עוד יותר ומהווה עבורי סיפוק אדיר לעבודתי הקשה".
ד"ר עילם גבע, מומחה לרפואת משפחה של מכבי, תואר ע"י מטופליו כ -"רופא יוצא דופן , אכפתי ומסור למטופלים, ומגלה אדיבות, מהירות תגובה, סבלנות ומקצועיות".  עם קבלת ההוקרה, שיתף ד"ר גבע :"הלב של העבודה הוא הקשר שנוצר בכל מפגש וההיכרות הממושכת עם המטופלים והמשפחות. אני מאוד מעריך את המילים החמות ואת המשוב מהמטופלים שבאים לידי ביטוי בהכרה הזו".
פרופסור משנה, דורון רימר, רופא משפחה, פנימאי וראומטולוג של מכבי, הוסיף: "כשהתחביב שלך הוא גם המקצוע שלך אפשר לעשות דברים טובים, לעזור ולא פחות חשוב – ליהנות מעבודה".
פרסי דניאלי מוענק על ידי קרן דניאלי לכל רופא שזכה לקבל למעלה ממאה מכתבי המלצה ממטופליו. מטרת הפרס להוקיר תודה לעבודת הרופאים ולמסירותם הרבה  למטופליהם, לצד המצוינות המקצועית המאפיינת אותם. בפרסים זוכים מדי שנה רופאים מכל רחבי הארץ ויזם אותו מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי זוננפלד ז"ל שנהרגה לפני מספר שנים בתאונת דרכים.
ד"ר אייל פורמן, ראש מחוז הצפון של מכבי: "מכבי ומחוז צפון מודים לרופאים על המקצועיות והשירות שהם נותנים. המילים החמות וההמלצות מהמטופלים הם הפרס החשוב ביותר שיכול רופא לקבל. לשמחתי יש רופאים רבים מצוינים במחוז במגוון מקצועות הנותנים שירות רפואי איכותי למטופלינו. אשרינו שיש רופאים כאלו".

 

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|