אושר: קורס יזמים במרכז צעירים עפולה

מסלול "יוזמים סטארט-אפ" הוא מסלול חדשני שפותח על ידי משרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף חברות מקצועיות . צילום: חברה כלכלית עפולה

לפני כחודש לערך פנה ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, לראש הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, רן קויתי, בבקשה לפתיחת קורס "יוזמים סטארט-אפ" בעיר במרכז הצעירים העירוני.
מספר ימים לאחר מכן כבר נחת על שולחנו של ראש העיר אלקבץ האישור המיוחל  בו נכתב כי בקשתו של ראש העיר אושרה בקשתך וראש הלשכה קויתי הוסיף: "אני עומד לרשותך בכל נושא הקשור לפיתוח עסקים קטנים ובינוניים בעפולה והסביבה".
מסלול "יוזמים סטארט-אפ" הוא מסלול חדשני שפותח על ידי משרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף חברות מקצועיות ומיועד ליזמיות ויזמי סטארט-אפ בשלב הרעיון, אשר מעוניינים לבחון את קידום הרעיון שלהם לכדי סטארט-אפ מצליח.
במסגרת המסלול יעבור היזם שלבים שונים בהם ייחשף לידע הרלוונטי לפיתוח המיזם ויתנסה בכל שלב בדרך להקמת מיזם סטארט-אפ.
עיריית עפולה מצדה פועלת על מנת לחשוף את התושבים בעיר לעולם חברות ההזנק (חברות סטארט-אפ) ולהקנות להם ידע מגוון ורחב הנדרש לקידום וניהול מיזמים בעיר בימים אלה כבר עובדים הצדדים על הקורס. ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "זהו צעד נוסף במסגרת קידום תעסוקה איכותית לתושבי העיר. אנו סמוכים ובטוחים כי באמצעות פיתוח ויזמות סטארט-אפים, נקדם צמיחה כלכלית ואישית של כלל תושבי עפולה".