עם מי נפגש איש התקשורת אמיר אורן? השף דבח משיק ליין סופגניות, פלאש! – רכילות בעמק

↑ אמיר אורן, מנהל ויועץ התקשורת אהרון כפיר, מהסוללים ניצלו את המפגש במסעדת אלסולטן בהשקת מתכני החורף של השף סולטן אבו פול לתפוס שעה קלה של זיכרונות מתקופת עבודתם כל איש בזמנו בעירית נצרת עילית תחת שרביטו של ראש העיר המיתולוגי, מנחם אריאב, אמיר אורן כסגן ראש העיר וכמנכ"ל ואילו אהרון כפיר, כסגן מזכיר ודובר העיריה.

שישי. בוקר. בית קפה מקומי. עורך הדין מוטי אלוש ורעייתו לוקחים לעצמם שעה של שקט מהשגרה היומיומית ומתפנקים על ארוחת בוקר דשנה. בון אפטיט.

משלחת ספורטיבית מהמרכז הרפואי העמק בעפולה לקחה חלק בספורטיאדה באילת וזכתה להישגים מרשימים. בין המשתתפים: יאיר סילקו ופרדי חייט, שניים שאוחזים בעבר מפואר בספורט המקומי. שאפו.

מגיע להן למטפלות יום פינוק
מגיע להן למטפלות יום פינוק

כ – 70 מטפלות סיעודיות בקשישים מעמותת מטב מעפולה, הגלבוע, בית שאן ועמק המעיינות טיילו השבוע בחמי טבריה. המטפלות נהנו ממזג אוויר טוב, מהברכות באתר, מארוחת צהריים בשרית ועשירה ומשייט בכנרת. למטפלות התלווה רכז שלוחת מטב בעפולה, אלי פוליאקוב שאמר: "הטיול הזה הוא דרך נוספת של עמותת מטב להודות למטפלות על עבודתן המסורה והמקצועית למען הקשישים".

 השף ברוך דבח עם הקרמבו ממבו שלו
השף ברוך דבח עם הקרמבו ממבו שלו

↑ השף ברוך דבח מממבו ביקנעם ישיק בקרוב מאוד את הסופגניות החדשות לחג החנוכה הקרב ובא. בינתיים תפסנו את השף קונדיטור המוכשר באמצע הכנת קרמבו שוקולד בעבודת יד. מרשים.

• די ג'י אורן יונה ממשיך לעשות שמח על בירות העמק ולשמח מדי שבוע אלפי חוגגים. יש לו את זה- ביג טיים.

איש החינוך והספורט המוערך, הלל הילמן, חגג בשבוע האחרון גם את פרישתו לגמלאות וגם את יום הולדתו. המון המון ברכות הגיעו אליו מבני המשפחה, קולגות ועוד.