אופיר כץ מעפולה יתמודד על מקום בכנסת ישראל

כץ, שאחז בשנים האחרונות במספר תפקידים בכירים בזירה הפוליטית הארצית, כולל יועץ ראש הממשלה נתניהו בתקופה בה הוא היה באופוזיציה וראש השר לביטחון פנים אמר: "החלטתי לעלות שלב לקדמת הבמה"

אופיר כץ, דמות פוליטית בכירה בליכוד ותושב עפולה יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת על משבצת המפלגה במחוז גליל עמקים. במהלך השנים האחרונות שימש כץ במספר רב של תפקידים בכירים. תחילה לפני כעשור כשהיה חלק מהכוורת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אז יו״ר האופוזיציה. לאחר מכן שימש כיועץ בכיר לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת, ראש מטה מוניציפלי לשר הפנים, יועץ בכיר לשר לביטחון הפנים, וראש מטה השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, תפקידו האחרון.
״היו אלה מעל 10 שנים מאתגרות ומלמדות, בהן לקחתי חלק מרכזי בעשייה למען הציבור, במהלכן למדתי מהטובים ביותר וספגתי את רוח הליכוד הכה מיוחדת ומשפחתית״, כתב היום כץ בפוסט בפייסבוק בו הודה לשר לביטחון פנים גלעד ארדן והוסיף, "כעת אני יוצא לדרך חדשה, אבל רגע לפני, חשוב לי להגיד תודה לחברות והחברים הרבים שליוו אותי בדרך. תודה ענקית לך גלעד, על כל מה שהשרשת בי ולימדת אותי. אתה ללא ספק המורה הטוב ביותר לשליחות ציבורית. זהו, אני יוצא לדרך! על המצע והדברים החשובים בהם אתמקד, אפרט בהמשך. חבריי, חברי מרכז הליכוד, לאחר שנים ארוכות של שיתוף פעולה החלטתי לעלות שלב לקדמת הבמה ומציב את עצמי, כאמור, לבחירה במשבצת גליל-עמקים ומבקש את תמיכתכם". כץ צפוי לקבל תמיכה מחברי ליכוד רבים עמם הוא מקיים קשרי עבודה פוריים מזה שנים רבות.

"אני רואה תושבים עם ניצוץ בעיניים. הם מבינים שהשינוי לפנינו"

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|