אופיר כץ: "אגיש הצעת חוק למאסר בפועל לגננת או כל מטפל שיפגע בילד, פיזית או נפשית"

 כך אמר חבר הכנסת מהליכוד באירוע 'שישי קק"לי לוקאלי'. עוד הוסיף ח"כ כץ: יאיר לפיד מוכן שיהיו עשר מערכות בחירות בישראל – רק כדי שיהיה יום אחד ראש ממשלה". צילום: מיכאל חורי, קק"ל

אירוע 'שישי קק"לי לוקאלי' של קרן קימת לישראל התקיים בבית גבריאל שבמועצה האזורית עמק הירדן, בהנחיית עיתונאי חדשות רשת 13, אלי לוי. באירוע השתתפו חבר הכנסת אופיר כץ מהליכו וסגן יו"ר הכנסת ח"כ חמד עמאר מישראל ביתנו, שדיברו על המגעים להרכבת ממשלה חדשה.
ח"כ אופיר כץ מהליכוד פתח את שלב הראיונות. כשנשאל על ידי העיתונאי אלי לוי מתי תקום ממשלה  השיב כץ ואמר: "אני שמח שבישראל ביתנו התחילו להתפכח. נראה שאביגדור ליברמן חוזר למסלול כשאמר שהוא לא יתמוך בממשלה שנתמכת על ידי הסיעות הערביות. המתווה שהציע הנשיא הוא טוב. יש הרבה בעיות וצריך להקים ממשלה. אני מאמין לבני גנץ שהוא אמר שישראל לפני הכל, אבל כשבני חוזר לבית הפוליטי הוא נתקל בסירוב של יאיר לפיד. יאיר לפיד מוכן שיהיו עשר מערכות בחירות בישראל – רק כדי שיהיה יום אחד ראש ממשלה".
חבר הכנסת כץ גם התייחס לנושא על תופעת הפגיעה של גננות בילדי גן ואמר: "אני הולך להגיש הצעת חוק למאסר בפועל לגננת או כל מטפל שיפגע בילד, פיזית או נפשית".


"לפני שרוצים לתקן את הבעיה הארצית צריך קודם כל לצמצם את הפערים שיש היום בין המרכז לפריפריה"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ח"כ כץ התייחס בדבריו גם למשבר הבריאות ואמר: "משבר הבריאות שאני מדבר עליו הוא 365 ימים בשנה. לבן שלי רוי בן ה-11 יש בעיה שאנחנו לא מצליחים להבין אותה. היא נמשכת כבר כמה שנים. במהלך הבדיקות היינו צריכים לקבוע לו תור לנוירולוג ילדים. התקשרתי לקבוע תור ובשיחה אמרו לי שאוכל לקבוע תור רק עוד כמה חודשים. זה המשבר שאני מדבר עליו. לצערי יש פערים גדולים בבריאות בין הפריפריה למרכז בכל התחומים. הליכוד לא מושלם ויש הרבה דברים לעשות. נעשו רפורמות, אבל לא מספיק. יש שיתוף פעולה עם שר הבריאות ליצמן. ישנה בעיה בבריאות, אבל אני אומר לפני שרוצים לתקן את הבעיה הארצית צריך קודם כל לצמצם את הפערים שיש היום בין המרכז לפריפריה".
יו"ר קק"ל, דניאל עטר, אומר כי "בתקופה מעניינת זו שבה נמצאת המדינה במצב חסר תקדים של סיכוי לבחירות שלישיות בתוך שנה, קק"ל ממשיכה להביא לתושבי הפריפריה הזדמנות להבין מקרוב את המהלכים והתרחישים בזירה הפוליטית. זוהי גם הזדמנות טובה לתושבי עמק הירדן להכיר מקרוב את פועלה של קק"ל בכלל ולמען האזור בפרט, אני שמח שקק"ל ממשיכה להוות גורם משמעותי ותורם בחיזוק הפריפריה במדינת ישראל"