אופיר אשכנזי זכתה בפרס יוקרתי, יגאל אעידן מתפנן בתאילנד ובמשפחתון לילך דאגו לל"ג בעומר שלא נראה כמותו. פלאש! – רכילות בעמק

אופיר אשכנזי, תלמידת י"ב מבית הספר 'עמקים תבור', זכתה השבוע בפרס היוקרתי "פרס המים" שמוענק מטעם שגריר שוודיה בישראל ואוניברסיטת תל אביב. בפרס זוכים כ-15 תלמידי תיכון מכל הארץ, והוא מוקדש לעבודות העוסקות בקיימות. אופיר קיבלה את הפרס בזכות יצירת האומנות שלה במגמת אומנות בריכוזה של עדי גולדשטיין "לשמור על הים".

אחרי שהיה חלק מאבטחת האירויזיון בתל אביב, יגאל אעידן החליט שהגיע הזמן לתת מנוחה לגוף. אז ביום שני השבוע הוא עלה על מטוס לתאילנד לשבועיים של בטן גב, קוקוסים, אננסים וטראקים בג'ונגלים. תבלה.

אלון לחמן ממגדל העמק ייצא לשנת שירות בדטרויט-מישיגן שם ידריך קהילות יהודיות לאחר שנבחר עם 200 שליחים של הסוכנות היהודית מתוך 3,000 מתמודדים. בתמונה: אלון עם ראש העיר אלי ברדה.

האחים גדי וחן כהנא, עפולאים שורשיים בלב ובנשמה ליוו את מכבי נתניה בגמר הגביע מול בני יהודה, אבל למרות ההפסד נותרו גאים בצהובים שלהם. לזה אנחנו קוראים אוהדים שרופים.

לרגל מדורות ל"ג בעומר נפגש רשף אמיר בניאס, ראש מדור מבצעים בתחנת כיבוי אש נצרת, עם צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני, וסיכמו על גובה הלהבות, בטיחות ועוד. כל זה לקראת ההדלקה של "המדורה הקהילתית", פרי הפקת הגרעין התורני-ציוני.

מיקי סלוק ממיקי בר מתכונן בימים אלה לעונת האירועים החמה שנפתחת מיד לאחר ל"ג בעומר. התחזית כמו שכתבנו: יהיה חם.

אין מדורה יותר בטיחותית מזו: יישר כח למשפחתון לילך על העשייה ואוירת החג בכל חג וחג במהלך השנה. בל"ג בעומר דאגה לילך לארוחת צהריים על האש כמסורת השנים לילדים המקסימים שהיא כל כך אוהבת עם הצוות הנדיר שלה. חג שמח ושבת שלום.

הצלם עודד טריגלו מגן נר ממשיך לנפק צילומים מרהיבים לכל הזוגות שנישאים ויתר החוגגים ששוכרים את שירותיו. יש לו את זה…