און ליין: מרמת ישי לברצלונה

קרן הומל אלון, מייסדת הסטארטאפ WhoPaze הפועלת במתחם openvalley החדש ברמת ישי, הייתה בין היזמים הישראלים שיצאו בשבוע האחרון ל- MWC, תערוכת המובייל הבינלאומית בברצלונה. היא הציגה בתערוכה פלטפורמה טכנולוגית שפיתחה, המאפשרת לאדם אחד לשלם אונליין, מרחוק, עבור קניות שעורך אדם אחר

קרן הומל אלון, מייסדת הסטארטאפ WhoPaze הפועלת במתחם openvalley החדש, באזור התעשייה של רמת ישי, הייתה בין היזמים הישראלים שיצאו בשבוע האחרון ל- MWC, תערוכת המובייל הבינלאומית בברצלונה.

הומל אלון, תושבת רמת ישי, הציגה בתערוכה פלטפורמה טכנולוגית שפיתחה, המאפשרת לאדם אחד לשלם אונליין, מרחוק, עבור קניות שעורך אדם אחר. "התערוכה הייתה חוויה מעולם אחר", היא מספרת.  "זו חגיגה של חדשנות שכוללת את כל מה שקורה בתחום הזה, החל מהחברות הכי גדולות בשוק ועד ליזמים בודדים עם אפליקציה או רעיון מדהים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כרגיל, היזמים הישראליים זכו להרבה מאוד התעניינות ושמחתי לייצג שם לא רק את ישראל, אלא גם את העמק ואת הקהילה שלנו, שמוכיחה שכשנותנים ליזמות אמיתית את התנאים המתאימים היא תפרח ותגיע הכי רחוק שאפשר".

WhoPaze  מאפשרת, בין היתר, להורים לשלוח את הילדים לשופינג מבלי שיצטרכו להתלוות אליהם ומבלי לצייד אותם בכסף מזומן שייגמר ואז ימצאו את עצמם ללא אמצעים, או בכרטיס אשראי נטען שעלול ללכת לאיבוד ולהגיע לידיים לא נכונות. בדרך זו, ההורה שנמצא בבית, במקום עבודתו, או אפילו במדינה אחרת, מקבל בקשת תשלום עבור רכישות של ילדו ויכול לאשר או לא לאשר את התשלום, באמצעות הסמארטפון. הפלטפורמה מסייעת גם להגן על הורים מבוגרים בלי לפגוע בעצמאותם ולעודד צרכנות נבונה ואחראית.