"אולם ומלואו" – אז איפה אתם מבלים השבוע?

חובבי המוזיקה יוכלו לבחור בסוף השבוע הקרוב בין ההופעה של להקת רוקפור, הזמר המוערך נתן גושן או לזמרת שיש חולשה לרקדנים, ריקי גל. לזאטוטים שלכם ממתינה בקיבוץ יפעת בת הים הקטנה ואם אתם בעניין של תיאטרון, ההצגה "שבטים" יכולה להיות אופציה ראויה ומעניינת

 

 

כמדי סוף שבוע, אנו ממליצים לכם כאן באתר עמקניוז, "מבלים בעמק", על מספר אירועי תרבות, מוזיקה ובידור מובילים בעמק ובאזור. יוצאים לדרך.

נתן גושן מגיע לבית המרזח ברמת ישי
נתן גושן מגיע לבית המרזח ברמת ישי

 • קבלו אותם: ריקי גל, נתן גושן ורוקפור

ביום חמישי להקת רוקפור מגיעה עם כל רפרטואר הלהיטים שלה להופעה במועדון ההופעות של בית המרזח ברמת ישי. מחפשים משהו יותר מעודכן להיום? המוזיקאי והיוצר המוכשר, נתן גושן אותו הכרנו לראשונה לפני כחמש שנים עם שיר הבכורה "כל מה שיש לי" ואלבום ראשון שכלל שירים שכתב והלחין ("כל מה שיש לי", "גבולות הגיון", "איפה את", "יודע" וכו') מגיע ל"דוריס בר" בקיבוץ אפיקים. מדובר במופע מרגש, קצבי, רענן וסוחף שמשלב את שיריו האהובים לצד להיטי האלבום החדש "דברי איתי יותר".

יום אחרי, בשישי, הדיווה ריקי גל מגיעה ל"רדיו בר" בבית קשת עם המופע "ענבים כחולים". זהו מופע חדש בעקבות יציאתאלבומה החדש של ריקי גל (בהפקתו המוזיקלית של יהודה פוליקר). קולה העוצמתי ויכולת ההגשה הנפלאה שלה יוצרים מופע אנרגטי ומרגש כאחד. המופע משלב בין שירים מהאלבום החדש לבין קלאסיקות ולהיטים מכל התקופות ("היי שקטה", "ילד אסור ילד מותר", "אמא", "נערת הרוק", "תפילות הילדים", "הנה פתחתי חלון", "מערבה מכאן", "לגור איתו" ועוד). המופע החדש בהפקתו המוזיקלית של קובי אושרת.

מקהלת 'קולות השדה' בניצוח ענת אהרוני
מקהלת 'קולות השדה' בניצוח ענת אהרוני

• שחרית מוזיקלית ובת הים הקטנה

בבוקר יום שבת תוכלו לבלות בשחרית מוסיקלית עם מקהלת "קולות השדה", בניצוח: ענת אהרוני. המופע ייערך במועדון לחבר בקיבוץ גניגר. כרטיסים בבוקר המופע בקופת המועדון לחבר.

-ביום שני תעלה להקת המחול הקיבוצית באולם המופעים ביפעת את ההצגה בת הים הקטנה. עיבוד למחול-תיאטרון של האגדה הידועה של אנדרסן.
בת הים הקטנה שמתגוררת בארמון מפואר, עוזבת את ביתה על מנת להציל את הממלכה ובכך ולסייע לאביה ולאחיותיה. היא מוכיחה כי משפחתה היא הדבר היקר לה בעולם ולמענה היא מוכנה לעשות הכל, אפילו להסתכן בעזיבת ביתה המוכר ולעבור לעולם חדש, שונה, מוזר ולעתים אף מסוכן. בתמורה לעוז רוחה, לנחישותה ובעיקר לאהבתה הגדולה למשפחתה היא זוכה באהבה ואף במלוכה.

 

אגם רודברג בהצגת 'שבטים'
אגם רודברג בהצגת 'שבטים'

קל"ב לאגם רודברג

אגם רודברג, בת מושב רמת צבי שבגלבוע תגיע ביום חמישי הבא לאולם קימרון ליד בית שאן, יחד עם חבריה להצגה "שבטים" שמעלה תאטרון בית לסין.

תקציר ההצגה: מה קורה כשצעיר חירש, בן למשפחה שומעת, מתאהב בבחורה שומעת, בת להורים חירשים? בילי, צעיר לונדוני חירש, גדל בחברת שומעים, הוריו לא לימדו אותו את שפת הסימנים ואילצו אותו להתכחש לשונות שלו. כשהוא מתאהב בסילביה, השולטת בשפת הסימנים, היא מלמדת אותו את השפה שנמנעה ממנו, ומשנה את הערכים שעליהם גדל.

• האם יש סיכוי לאהבה בין נציגים משני שבטים כל כך שונים?

דרמה חברתית מרתקת מאת מי שנחשבת לעתיד המחזאות הצעירה בלונדון, המציבה שאלות נוקבות על היחס של החברה לשונה שבתוכה. המחזה זכה בפרס המבקרים של ניו יורק ובפרס גילדת תיאטרוני אוף ברודווי. מלבד רודברג משחקים בהצגה גם יובל סגל ויעל לבנטל.

שבת שלום ו…..תבלו!!!