אוכל של אמא – מסעדות האוכל הביתי הטובות בעמק

צוות קולינארי מובחר מבית "עמקניוז" ועיתון "חדש בעמק" יצא השבוע לרחובות עפולה לתור אחר המסעדות שמבשלות את האוכל הביתי הטוב ביותר, איפה תאכלו אוכל כמו של אמא ואילו מנות יגרמו לכם ללקק את האצבעות. בון אפטיט (או בתיאבון..)

 • קייטרינג דקל אללוף

הגענו  לקייטרינג דקל אללוף בשעת צהריים, יחד עם עשרות פועלים רעבים שעובדים במפעלים באיזור התעשייה של בירת העמק. על היחס החם של טובה ועדי גבר רק טעמן של הקובות המצוינות של טובה.

עוד לא הספקנו להתיישב וכבר נפרש בפנינו מגוון סלטים (ממליצים על חמוצי הבית). קיבלנו גם צלחת ענקית גדושה באוכל כראוי למסעדת פועלים, מלאה בקוסקוס אמיתי עם מרק ירקות, תפוחי אדמה בתנור ו-6 קובות מעולות ברוטב אדום פיקנטי.

חשוב לציין שלמרות שזו הייתה בחירתנו, במקום ישנה גם אופציה למגוון מנות בשריות נוספות, כולל בשר על האש.

המסעדה ממוקמת ברח' קדרון 14 בעפולה, צמוד לסניף העסקים של בנק לאומי, הטלפון במסעדה להזמנות מיוחדות ושאלות נוספות: 04-6427424

גלריית התמונות והמטעמים של מסעדת וקייטרינג "דקל אללוף":

• אייל שלי אקספרס

למסעדת "אייל שלי אקספרס" הגענו אחרי שהכרנו את הסניף הראשון (שפועל ממש בקרבת מקום). כנראה שעומס האנשים שפוקדים את המסעדה מדי יום הוביל את האחים שלי לקבל החלטה לפתוח מסעדה נוספת בניהולו של האח לירון, שמאחוריו יותר משני עשורים של ניסיון בתחום הקולינאריה.

על פי מה שראינו, ההחלטה הייתה מוצדקת – המסעדה מציעה מבחר רחב מאוד של בשרים, על האש ובתנור, לבחירה לכל המעוניין ותוספות עשירות לבחירה עצמית! כך שאם אתם אוהבים לאכול והרבה – תוכלו למלא את הצלחת כאוות נפשכם. אם אתם רוצים שגם בני המשפחה והחברים שלכם ייהנו מהמטעמים והמעדנים, אנחנו בטוחים שתשמחו לדעת שניתן לערוך במקום גם אירועים.

המסעדה ממוקמת ברח' המלאכה 11 בעפולה. הטלפון במסעדה להזמנות מיוחדות ושאלות נוספות: 04-6522288

גלריית התמונות והמטעמים של מסעדת וקייטרינג "שלי אקספרס":